پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۸ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

6 كشته و 8 مجروح حاصل برخورد پژو 405 با كاميون در محور لارستان

رئيس پليس راه جنوب استان، گفت: بر اثر برخورد يك دستگاه پژو ۴۰۵ حامل اتباع بيگانه با يك دستگاه كاميون در محور بندرعباس-لارستان، ۶ نفر كشته و ۸ نفر مجروح…

رئيس پليس راه جنوب استان، گفت: بر اثر برخورد يك دستگاه پژو ۴۰۵ حامل اتباع بيگانه با يك دستگاه كاميون در محور بندرعباس-لارستان، ۶ نفر كشته و ۸ نفر مجروح شدند.

به گزارش میلادلارستان سرهنگ “حمدالله هوشمندي” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس در تشریح این خبر، اظهارداشت: ماموران پليس راه جنوب استان فارس با دريافت خبري از وقوع يك تصادف در محور بندرعباس-لارستان مطلع و بلافاصله براي بررسي موضوع در محل حاضر شدند. وي ادامه داد: اين حادثه رانندگی، بين يك دستگاه پژو ۴۰۵ با ۱۳ نفر سرنشین، با يك دستگاه كاميون به وقوع پيوست كه علاوه بر راننده، ۵ سرنشين پژو جان خود را از دست داده و ۸ نفر دیگر از سرنشینان آن نیز مصدوم شدند. این مقام انتظامی با بيان اينكه همه سرنشينان خودرو از اتباع بيگانه بوده اند كه به طورغير قانوني وارد كشور شده اند، عنوان کرد: كارشناس پليس راه، علت اين تصادف را عدم توجه به جلو از جانب راننده پژو ۴۰۵ اعلام كرده است.
رئيس پليس راه جنوب استان فارس به رانندگان عزیز توصیه كرد: پليس با رفتار هاي پر خطر و تخلفات رانندگي كه باعث به خطر افتادن جان ساير رانندگان مي شود، به شدت برخورد می کند.

عکس:‌آرشیو

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۷:۴۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین