چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۲ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

درخواست تامین اعتبار در راستای گسترش نهظت سوادآموزی لارستان

فرماندار ویژه لارستان در سخنانی  از مدیران کل استانی خواست که با توجه به جمعیت زیاد، گستردگی منطقه، ترکیب جمعیتی و فاصله زیاد مرکز شهرستان تا مرکز استان، برای اهمیت…

فرماندار ویژه لارستان در سخنانی  از مدیران کل استانی خواست که با توجه به جمعیت زیاد، گستردگی منطقه، ترکیب جمعیتی و فاصله زیاد مرکز شهرستان تا مرکز استان، برای اهمیت سواد آموزی، امکانات و تجهیزات و تامین اعتبار نمایند.

 به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی در جلسه شورای پشتیبانی سواد آموزی شهرستان با بیان اینکه ضرورت و اهمیت سواد آموزی بر هیچ کسی پوشیده نیست؛ افزود: لازمة هر گونه حرکت اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی در هر زمینه ای، داشتن آگاهی است از آن فرد عادی که سواد دوران ابتدایی را کسب کرده تا زندگی روزمره خودش را بگذراند و تا آن فردی که با اخذ مدارک بالاتر، سواد و علم آموزی را برای ارتقاء سطح دانش و داشتن مسئولیت خود می بیند.

وی با بیان اینکه بالا رفتن سطح سواد جامعه، ارتقاء رفاه، امنیت و سلامتی و سایر شاخص های اجتماعی را در پی دارد و این یک ضرورت بدیهی و روشن است؛ تصریح کرد: سواد آموزی با توجه به پیشرفت علم و دانش یکی از مهمترین ضروریات جامعه امروز کشور ماست. معاون استاندار فارس با تأکید بر اینکه اولین اقدام شورای پشتیبانی سوادآموزی لارستان این است که نسبت به جامعه خود اطلاعات و آگاهی داشته باشد و افراد بی‌سواد را شناسایی کند،تصریح کرد: امروزه ما نیاز به شناسایی کامل از بی سوادان شهرستان داریم و در مرحله اول جمع آوری اطلاعات است تا برای آن مهم برنامه ریزی شود و از استان بخواهیم تا ما را حمایت کنند.

فرماندار ویژه لارستان ادامه داد: مسئولین سواد آموزی شهرستان با همکاری بخشداران و دهیاران و شوراها در راستای جمع آوری اطلاعات در خصوص شناسایی افراد بی سواد اقدام نمایند و در این خصوص تمامی ادارات شهرستان نیز بسیج خواهند شد، لذا آموزش و پرورش برنامه ریزی نماید که از ادارات چه کمکی می خواهد و در این راستا ساماندهی شود تا در ادامه گام ها محکم تر و قوی تر برداشته و از استان هم نیازها خواستار شود.

حسنی گفت: همه بایستی در راستای فرمایشات رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در راستای ریشه کن کردن بی سوادی اقدامی عملی و جهادی نماییم.
وی در پایان سخنانش با توجه به جمعیت زیاد، گستردگی منطقه، ترکیب جمعیتی و فاصله زیاد مرکز شهرستان تا مرکز استان، از مدیران کل استانی خواست که برای اهمیت سواد آموزی، امکانات و تجهیزات و تامین اعتبار نمایند و توجه ویژه ای به این منطقه پهناور و پرجمعیت داشته باشند که این خود باعث می گردد که زودتر به نتیجه برسیم.

پیش از این نیز علی اصغر علی پور معاون سیاسی فرمانداری ویژه لارستان، بهزاد نوروزی معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش فارس، مهدی اسماعیلی معاون اداره کل و مدیر آموزش و پرورش لارستان و جمعی از روسای ادارات شهرستان نیز نظرات و پیشنهادهای خود را بیان کردند.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۳:۳۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین