پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۱ب.ظ
::آخرین مطلب 2 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

تبیین اهداف نظام و انقلاب اسلامی در اربعین وظیفه اصلی طلاب و روحانیون است

مدیر مدرسه علمیه لارستان گفت: طلاب و روحانیون باید در ایام اربعین اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی را تبیین و بازگو کنند تا مردم با خباثت‌های دشمنان…

مدیر مدرسه علمیه لارستان گفت: طلاب و روحانیون باید در ایام اربعین اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی را تبیین و بازگو کنند تا مردم با خباثت‌های دشمنان بیشتر آگاه شوند.

حجت‌الاسلام سید علی‌اکبر موسوی  اربعین حسینی را ماحصل عاشورا دانست و اظهار داشت: اگر خدمات حضرت زینب (س) نبود عاشورا بی اثر می‌ماند.

به گزارش ميلادلارستان به نقل از حوزه، مدیر مدرسه علمیه لارستان به وظایف طلاب در اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: وظیفه طلاب و روحانیون در اربعین حسینی به‌ویژه در ایامی که نزدیک است به حرکت احمقانه آمریکا که به گفته خود درصدد اعمال تحریم است، باید تبلیغات روشنگری داشته باشند.

وی ادامه داد: طلاب و روحانیون باید در ایام اربعین اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی را تبیین و بازگو کنند تا مردم با خباثت‌های دشمنان بیشتر آگاه شوند.

حجت‌الاسلام موسوی، اربعین حسینی را تبلیغی برای دین اسلام دانست و ابراز کرد: با توجه به اینکه افراد بسیاری از جای‌جای دنیا از هر دین و مذهبی در این مراسم پیاده‌روی شرکت می‌کنند، بنابراین فرصت مناسبی برای تبلیغ دین اسلام است.

وی تأکید کرد: در پیاده‌روی اربعین حسینی غیرمسلمانان هم شرکت می‌کنند و بسیاری از آن‌ها در این مسیر خدمت می‌کنند، مسئله اربعین و اتحادی که در آن به نمایش گذاشته می‌شود از اهمیت بالایی برخوردار است.

مدیر مدرسه علمیه لارستان بیان کرد: افراد بسیاری نیز به خاطر اهمیت مراسم اربعین خود را به این همایش میلیونی می‌رسانند زیرا متوجه شدند این جریان بسیار زنده و فراگیر است.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۴:۵۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین