جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۶ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

لارستان، نایب قهرمان نيم فصل هندبال ایران شد

تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان در یک بازی خارج از خانه توانست برابر «پترو آموت پویا» بوشهر به پیروزی پرگل دست یابد. به گزارش میلاد لارستان جمعه ۱۱ آبان…

تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان در یک بازی خارج از خانه توانست برابر «پترو آموت پویا» بوشهر به پیروزی پرگل دست یابد.

به گزارش میلاد لارستان جمعه ۱۱ آبان ماه ۹۷ رقابت‌های هندبال زنان باشگاه‌های کشور با انجام ۴ بازی در شهرهای مختلف پیگیری شد. در بازی‌های این هفته تیم‌های شهید چمران لارستان، نفت و گاز گچساران، ذوب آهن اصفهان و تأسیسات دریایی تهران برابر حریفان خود به برتری دست یافتند.

در نخستین دیدار این هفته نفت و گاز گچساران در یک بازی خارج از خانه توانست برابر هیأت هندبال البرز به برتری ۳۲ بر ۲۴ دست یابد و با کسب ۲ امتیاز شیرین جایگاه سوم جدول رده‌بندی را از آن خود کند.

در دیگر بازی هفته هفتم چهاردهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان ایران، تیم شهید چمران لارستان نیز در یک بازی خارج از خانه با نتیجه ۴۲ بر ۲۵ برابر پتروآموت استان بوشهر به برتری پرگل دست یافت تا ضمن جبران شکست ناعادلانه هفته گذشته با ۱۲ امتیاز عنوان نائب قهرمانی این مسابقات در نیم فصل از آن خود کند.

در دیگر بازی حساس امروز، دربی تیم‌های ذوب آهن و فولاد مبارکه سپاهان برگزار شد که این بازی با نتیجه ۲۰ بر ۱۷ به سود تیم ذوب آهن به پایان رسید.

بازی پایانی نیم فصل نیز بین تیم‌های تأسیسات دریایی تهران و اشتادسازه شاندیز خراسان رضوی به میزبانی مشهد برگزار شد که در نهایت تیم تهرانی با نتیجه ۲۲ بر ۱۹ مقابل حریفش به برتری دست یافت.

به گزارش تسنیم لیگ برتر هندبال بانوان ایران با حضور ۸ تیم از سراسر کشور به صورت رفت و برگشت در حال برگزاری است.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲:۰۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین