پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۶ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

كشف 64 راس احشام قاچاق در لارستان

فرمانده نیروی انتظامی لارستان از کشف ۶۴ راس احشام قاچاق خبر داد. به گزارش ميلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران  سرهنگ داوود امجدی فرمانده نیروی انتظامی لارستان گفت: در…

فرمانده نیروی انتظامی لارستان از کشف ۶۴ راس احشام قاچاق خبر داد.

به گزارش ميلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران  سرهنگ داوود امجدی فرمانده نیروی انتظامی لارستان گفت: در پی تشدید اقدامات انتظامی و برخورد قاطع با قاچاقچیان، ماموران انتظامی شهرستان لارستان مطلع شدند شخصی با یک دستگاه نیسان قصد انتقال احشام قاچاق به استان‌های دیگر را دارد.

وی افزود: موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و با برپایی تور ایست و بازرسی خودرو را مشاهده و برای بررسی بیشتر آن را به مقر انتظامی انتقال دادند.

سرهنگ امجدی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، ۶۴ راس احشام قاچاق کشف شد، تصریح کرد: در این زمینه یک نفر قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد. فرمانده نیروی انتظامی لارستان با تاکید بر استمرار طرح‌های عملیاتی مبارزه با قاچاق به صورت برنامه ریزی شده، اظهار کرد: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرائم دیگری در جامعه می‌شود و مقابله با آن یکی از اولویت‌های کاری پلیس به شمار می‌رود.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین