سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۹ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
پایان درد و رنج 15 ساله یک بیمار با دستان پزشک لاری

نخستین عمل جراحی «میکروسکوپیک» در لار با موفقیت انجام شد؛ 

رئیس بیمارستان امام رضا (ع) لار با اشاره به انجام عمل جراحی «میکروسکوپیک» برای نخستین بار در لارستان گفت: با انجام این عمل درد و رنج ۱۵ ساله یک بیمار…

رئیس بیمارستان امام رضا (ع) لار با اشاره به انجام عمل جراحی «میکروسکوپیک» برای نخستین بار در لارستان گفت: با انجام این عمل درد و رنج ۱۵ ساله یک بیمار پایان یافت.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان حمیدرضا ایزدی  با اشاره به انجام عمل جراحی بی‌سابقه‌ درلارستان اظهارداشت: بیمار ۶۰ ساله‌ای با مراجعه به جراح و متخصص مغز و اعصاب بیمارستان امام رضا(ع) لار از درد بسیار زیاد در ناحیه صورت شکایت کرد و مورد معاینه قرار گرفت.

وی افزود: این بیمار که ۱۵ سال با این درد دست و پنجه نرم کرده بود، پس از ۴ سال از شروع درد، بیماریش تشخیص داده شده و با کاربامازپین تحت درمان قرار گرفته بود اما از شدت درد ناچار به کشیدن تمام دندان‌هایش شد. رئیس بیمارستان امام رضا (ع) لار خاطرنشان کرد: این بیمار روزانه ۱۵ عدد قرص کاربامازپین برای تسکین درد خود مصرف کرده که متاسفانه آن هم موثر نبوده و درد وی همچنان ادامه یافته است.

ایزدی با بیان اینکه این بیمار برای درمان خود به چندین شهر و بیمارستان مراجعه کرده است گفت: جراحان و پزشکان اظهار داشتند که در صورت جراحی ممکن است فلج صورت و یا اندام‌ها رخ دهد و به همین دلیل اقدام به جراحی بیمار نکردند.

وی با اشاره به مراجعه این بیمار به بیمارستان امام رضا(ع) لار گفت: سرانجام در بیمارستان امام رضا(ع) پس از تشخیص و انجام اقدامات اولیه، دکتر مهران صداقت جراح و متخصص مغز و اعصاب بیمار را تحت عمل جراحی میکروسکوپیک قرار داده و بیمار بدون هیچ عارضه و با حال عمومی مساعد از بیمارستان ترخیص شده است

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین