جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۳ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

برتری استقلال لارستان برابر شهدای کوشک بیدک شیراز+جدول

استقلال لطیفی لارستان، شهدای کوشک بیدک شیراز را در خانه اش شکست داد. به گزارش میلاد لارستان، تیم فوتبال استقلال لطیفی لارستان در هفته هشتم از رقابت های لیگ دسته…

استقلال لطیفی لارستان، شهدای کوشک بیدک شیراز را در خانه اش شکست داد.

به گزارش میلاد لارستان، تیم فوتبال استقلال لطیفی لارستان در هفته هشتم از رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاههای کشور، در دیداری خارج از خانه با تیم شهدای کوشک بیدک شیراز دیدار کرد و این تیم را با نتیجه یک بر صفر شکست داد.

استقلال لطیفی لارستان با کسب ۳ امتیاز شیرین خارج از خانه، جمع امتیازات خود را به ۱۰ امتیاز رساند تا بدین ترتیب در رده چهارم جدول قرار گرفت.

در سایر دیدارهای این هفته، نتیجه دیدار تیم های فولاد بردسیر کرمان با وحدت زاهدان به دلیل عدم حضور نماینده زاهدان ۳ بر صفر اعلام شد.

در دیگر دیدار فجرکویر رفسنجان با نتیجه ۲ بر یک بازی را مقابل خلیج فارس میناب واگذار کرد و در بازی پایانی، تیم آران و بیدگل اصفهان با نتیجه پرگل ۴ بر یک مقابل کیشوند جوان کیش به برتری دست یافت.

با نتایج بدست آمده، تیم فولاد بردسیر کرمان با ۱۳ امتیاز در جایگاه نخست قرار دارد، ذوالفقار کاشان با ۱۲ امتیاز در رده دوم ایستاده است، فاروق مرودشت با ۱۱ امتیاز جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است و استقلال لطیفی لارستان با ۱۰ امتیاز در رده چهارم قرار دارد.

مسابقات زیر گروه لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه هاى کشور در ۵ گروه در حال برگزاری است که تیم استقلال لطیفی لارستان با تیم های خلیج فارس میناب، شهدای بافق یزد، شهدای کوشک بیدک شیراز، وحدت زاهدان،  ذوالفقار کاشان، فجرکویر رفسنجان، آران و بیدگل اصفهان، فولاد بردسیر کرمان، کیشوند جوان کیش، فاروق مرودشت هم گروه است.

استقلال لطیفی لارستان در هفته نهم در روز جمعه ۲ آذرماه از ساعت ۱۴ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه تختی شهر لار میزبان تیم خلیج فارس میناب هرمزگان است.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۸:۳۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین