سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۳ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

کسب درآمد از «جلبک» در لارستان

ایجاد اشتغال پایدار در زمینه پرورش جلبک جهت مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان، در راستای…

ایجاد اشتغال پایدار در زمینه پرورش جلبک جهت مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان، در راستای آموزش مهارت های مختلف جهت ایجاد اشتغال پایدار خصوصاً رشته های دانش بنیان، یک دوره آموزش و پرورش جلبک با همکاری مرکز رشد واحدهای فناوری لارستان جهت مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان برگزار شد.

هوشنگ دلاور، رییس کمیته امداد لارستان در همین زمینه گفت: با توجه به،  بروزبودن این رشته و لزوم آموزش مددجویان در زمینه های مختلف شغلی خصوصاً رشته های دانش بنیان،  این دوره بسیار موثر و مفید بوده و موجب اشتغال پایدار و ایجاد درآمد مناسب در ماهیانه ۱۵ تا ۲۰ میلیون ریال با سرمایه ای حدود ۲۰۰ میلیون ریال در برخواهد داشت.

این مسئول افزود: در زمینه بازاریابی نیز با هماهنگی مرکز رشد واحدهای فناوری لارستان شرکتی که متولی آموزش در این رشته بوده است، به صورت تضمینی و با قراردادهای چندساله محصولات تولیدی را که همان جلبک خشک شده است، خریداری می کند.

وی تصریح کرد: در سال جاری این دوره دومین دوره آموزشی طرح های دانش ینیان بوده و قبلاً نیز یک دوره آموزشی پرورش زالو جهت مددجویان تحت حمایت برگزار شده است.

مدیر کمیته امداد لارستان ادامه داد: درسال جاری تعداد ۱۱۰ نفر با مبلغ ۲۴ میلیارد ریال به بانکهای عامل معرفی که از این تعداد ۷۷ نفر به میزان ۱۴ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال موفق به اخذ وام و ایجاد اشتغال شده اند.

وی اضافه کرد: ۲۹ نفر نیز با اعتباری معادل ۲ میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال از محل اعتبارات امدادی موفق به دریافت وام شده اند.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۶:۱۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین