چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۳ب.ظ
::آخرین مطلب 4 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

پرورش زالو تجارتی پرسود اما ناشناخته

مدیر کمیته امداد لارستان گفت: پرورش زالو تجارتی پرسود اما ناشناخته جهت اشتغال مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) لارستان است. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی…

مدیر کمیته امداد لارستان گفت: پرورش زالو تجارتی پرسود اما ناشناخته جهت اشتغال مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) لارستان است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) لارستان، هوشنگ دلاور اظهار داشت: یک دوره کلاس آموزشی پرورش زالو توسط متخصصین شرکت ارمغان سبز ایرانیان با مجوز رسمی از معاونت بهداشت و درمان دانشکده علوم پزشکی، جهت ۲۴ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) لارستان برگزار شد.

 وی خاطر نشان ساخت : با توجه به بهره گیری طب سنتی از زالو جهت درمان برخی از بیماری ها، این دوره ی آموزشی جهت ایجاد اشتغال پایدار در زمینه ی پرورش و تکثیر زالو برگزار گردید. شرکت کنندگان  پس از دریافت گواهینامه پایان دوره ، با دریافت وام اشتغالزایی کمیته امداد ، اقدام به پرورش زالو نموده که این زالوها به صورت تضمینی توسط شرکت آموزش دهنده خریداری می شود.

دلاور بیان کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری و برنامه پنجم توسعه که گذر از اقتصاد نفتی به اقتصاد غیروابسته به نفت را پیش بینی کرده و با توجه به توصیه هایی که به گسستن زنجیره های اقتصاد کشور از نفت می شود تجارت هایی چون پرورش زالو که در امر صادرات و توسعه درآمدهای ارزی نیز بسیاز موثرند می تواند در رشد وشکوفایی اقتصاد کشور تاثیرگذار باشد .

این مسئول ادامه داد : ارائه آموزشهای گوناگون فنی و حرفه ای و پس از آن اعطای وام اشتغالزایی در راستای همین فن و حرفه  جهت رسیدن به اشتغالی پایدار و در نهایت توانمندسازی مددجویان کمیته امداد از اهداف و برنامه های اصلی امداد امام است.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۸:۱۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “پرورش زالو تجارتی پرسود اما ناشناخته”

  1. ناشناس گفت:

    تلخک
    با سلام
    به نظر این حقیربا توجه به این همه زالو که در مملکت وجود دارند دیگر نیازی به پرورش زالو نیست!!!!!

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین