شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۴ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

برگزاری مسابقات قرآنی و کرسی تلاوت در دانشگاه آزاد اسلامی لارستان

به گزارش میلادلارستان به نقل از آنا، به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت، مسابقات روخوانی، حفظ و قرائت قرآن کریم ویژه فرزندان کارکنان، مسابقه کتابخوانی با موضوع زندگانی پیامبر اسلام (ص)…

به گزارش میلادلارستان به نقل از آنا، به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت، مسابقات روخوانی، حفظ و قرائت قرآن کریم ویژه فرزندان کارکنان، مسابقه کتابخوانی با موضوع زندگانی پیامبر اسلام (ص) و کرسی تلاوت کلام وحی امروز در دانشگاه آزاد اسلامی لارستان برگزار شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی لارستان در حاشیه این مراسم گفت: این کتاب آسمانی تنها نسخه شفابخش برای رهایی انسان از تنگناهای دنیوی بوده و باعث افتخار است که امروز خانواده دانشگاهیان و فرهیختگان دانشگاه در دنیای سوزان مادیات همچنان وابسته به قرآن کریم هستند و با حضور فرزندان خود در این مراسم قرآنی، آنان را با نور الهی بیشتر مأنوس می‌کنند. زارع آموزش و حفظ قرآن کریم را به کودکان و نوجوانان بسیار مهم دانست و افزود: اگر بتوانیم فرزندان خود را با این نسخه شفابخش آسمانی آشنا کنیم، زمینه بهره‌مندی بیشتر از کلام الهی در سنین بالاتر برای آنان آماده و مهیا می‌شود.

رئیس واحد لارستان یادآور شد: حضور فعالانه خانواده کارکنان در مراسم و مسابقات قرآنی ما را دلگرم و امیدوارتر می‌کند که آینده فرزندان ایران اسلامی در سایه انس با کلام نور، روشن‌تر از گذشته است.

بر اساس این گزارش همزمان با مسابقات حفظ و قرائت قرآن کریم، مسابقه کتابخوانی با موضوع زندگانی پیامبر اکرم(ص) ویژه خانواده کارکنان هم برگزار شد. کرسی تلاوت قرآن کریم ویژه دانشجویان واحد لارستان نیز با حضور عبدالحمید غریب‌نواز قاری بین‌المللی و استاد دانشگاه برگزار شد.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۷:۲۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین