جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 11 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

برگزاری مراسم جشن هفته وحدت درشهر اوز

 مراسم جشن هفته وحدت در شهر اوز برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ بمناسبت ولادت با سعادت حضرت ختمی…

 مراسم جشن هفته وحدت در شهر اوز برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ بمناسبت ولادت با سعادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و سلاله پاکش امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت و بسیج، همایش منادیان وحدت همراه با جشن و مولودخوانی با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه لار ، علی اصغر علی پور معاون سیاسی فرمانداری ، حجت الاسلام بینازاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت فارس ، فرماندار و امام جمعه گراش، علمای شیعه و سنی، طلاب، روحانیون و ائمه جمعه و جماعات لارستان،گراش، اوز، صحرای باغ و بخش ها و روستاهای تابعه، ،مسوولین، بخشداران، فرماندهان نظامی و انتظامی و قشرهای مختلف مردم، در مسجد مصلی  شهر اوز با شکوه هرچه تمام تر برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام بینازاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت فارس ضمن تقدیر از برگزار کنندگان، مراسم امسال را به مراتب با شکوه تر از سال های گذشته دانست و اظهار امیدواری کرد هر سال می بایست بر شکوه آن افزوده گردد.

 امام جمعه لارستان هم با تبریک میلاد حضرت محمد(ص) و هفته وحدت و بسیج، این ایام را فرصت مناسبی برای افزایش آگاهی بخشی و تحکیم برادری برشمرد و خاطر نشان کرد: در منطقه لارستان تفاوتی بین برادران شیعه و سنی وجود ندارد بلکه با تکیه بر دین واحد، در سایه برادری و وحدت زندگی می کنند و ارتباط تنگاتنگ دارند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه باید با تکیه بر اشتراکات مذاهب شیعه و سنی از تفرقه پرهیز نمود، یادآور شد: خوشبختانه در لارستان بزرگ برادران شیعه و سنی حول محور اشتراکات گردهم جمع شده اند.

همچنین در این ویژه برنامه سرگرد امیر جاهدی فرماندهی سپاه ناحیه لارستان، شیخ صالح انصاری مدیر مجتمع علوم دینی اوز، حجت الاسلام بخشایش پور امام جمعه گراش و محمد حسین آتش فراز بخشدار اوز هم در موضوعات وحدت و بسیج مطالبی را مطرح کردند.

 قرائت شعر، مولودخوانی و پخش  نقل و شیرینی از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۶:۱۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین