شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 7

صادرات پنبه درجه1 لارستان به سه استان کشور

 کارشناس زراعت مرکز جهاد کشاورزی  از تولید هزار تن محلوج پنبه در کارخانه پنبه پاک کنی لارستان و ارسال آن یه سه استان کشور خبر داد.   به  گزارش میلادلارستان به…

 کارشناس زراعت مرکز جهاد کشاورزی  از تولید هزار تن محلوج پنبه در کارخانه پنبه پاک کنی لارستان و ارسال آن یه سه استان کشور خبر داد.

 

به  گزارش میلادلارستان به نقل از  روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاوری لارستان، زینت محسنی کارشناس زراعت مرکز جهاد کشاورزی حومه از تولید هزار تن محلوج پنبه در کارخانه پنبه پاک کنی لارستان واقع در شهرک صنعتی خور خبر داد.

وی اظهار داشت: روزانه ۴۰ تن وش پنبه در زمان فعالیت کارخانه تصفیه می شود و پنبه دانه استحصال شده به مصرف خوراک دام می رسد. محسنی افزود: وش پنبه از مزراع لارستان، زرین دشت و داراب به این کارخانه ارسال، و محلوج تولیدی به استان های اصفهان، یزد و اردبیل صادر می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: عدل پنبه های تولیدی لارستان جزء پنبه های درجه یک می باشد که از لحاظ کیفیت با پنبه های کشور ازبکستان در رقابت است. کارشناس زراعت جهاد کشاورزی حومه در پایان بیان کرد: در کارخانه پنبه پاک کنی لارستان، ۶ نفر به طور دائم و ۲۰ نفر به طور موقت مشغول به کار می باشند.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۷:۴۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین