پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۲ق.ظ
::آخرین مطلب 36 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 16

افتتاح پارک صفا در روستای محلچه بخش اوز

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، پارک صفا در روستای محلچه از بخش اوز لارستان افتتاح شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه…

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، پارک صفا در روستای محلچه از بخش اوز لارستان افتتاح شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ درمراسمی با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، حجت الاسلام والمسلمین سید مختار موسوی خرم امام جمعه لار، علی اصغر علی پور معاون سیاسی فرمانداری، شیخ عبدالعزیز قاضی زاده امام جمعه اوز، شیخ صالح انصاری مدیر مجتمع علوم دینی اوز، محمد حسین آتش فراز بخشدار اوز، ائمه جمعه و جماعات،  علما و روحانیون، معتمدین، خیرین و قشرهای مختلف مردم، پارک صفا در روستای محلچه از بخش اوز لارستان افتتاح شد.

فرماندار ویژه لارستان در حاشیه این مراسم با قدردانی از خیر این طرح، آقایان حاج عبداله و حاج مصطفی سلحشور، ایجاد مراکز تفریحی برای ایجاد روحیه نشاط و شادابی روستائیان عزیز ضروری برشمرد و گفت: به حمدالله این پارک دارای امکانات تفریحی خوبی است، بطوریکه علاوه بر استفاده اهالی محلچه و فیشور، مسافران زیادی نیز از این پارک زیبا استفاده می نمایند.

این پارک در زمینی به مساحت ۵ هزار متر مربع احداث شده است و محوطه این پارک بصورت زیبا سنگ فرش و در برخی نقاط آن چمنکاری هم شده است و دارای نشیمنگاه، سکو و روشنایی، حوضچه و آبشار، اتاق نگهبانی، ساختمان تجاری، ، نمازخانه، فضای سبز و ورزشی، سرویس بهداشتی و دارای انواع وسایل بازی کودکان و نوجوانان می باشد.

برای اجرای این طرح بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال توسط آقایان حاج عبداله و حاج مصطفی سلحشور هزینه شده است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ در این مراسم همچنین حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید مختار موسوی خرم امام جمعه لار، و شیخ صالح انصاری مدیر مجتمع علوم دینی اوز نیز به ایراد سخن پرداختند.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۸:۱۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین