چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۹ب.ظ
::آخرین مطلب 33 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3
پنجشنبه ها با شهدا:

شهیدمجید تسلیم و تفاسیر زیبای قرآن

در بخشی از وصیت نامه اش آمده است: پیامم به این امت شهید پرور این است که این انقلاب اصیل و عزیز اسلامی را همچون امینی امانتدار، پاسداری کنید …»…

در بخشی از وصیت نامه اش آمده است: پیامم به این امت شهید پرور این است که این انقلاب اصیل و عزیز اسلامی را همچون امینی امانتدار، پاسداری کنید …»

پس از پیروزی انقلاب در فعالیتهای اجتماعی همچون کمیته امداد امام شرکت جست و از اعضاء پایگاه مقاومت مسجد کوریچان بود و در احیای کتابخانه مسجد شان بسیار کوشا بود.

شهید مجید تسلیم در سال ۶۰ در رشته علوم تجربی فارغ التحصیل شد و به خدمت سربازی فرا خوانده شد. بعنوان پاسدار وظیفه اوایل دوران سربازی بعنوان دفتردار دادگاه انقلاب اسلامی مشغول شد. وی سه بار داوطلبانه به جبهه ها اعزام شد. در اولین اعزام در عملیات ثامن الائمه جهت شکست حصر آبادان شرکت کرد که دوست و یار صمیمی اش، عباس راستی را از دست داد. سپس فروردین ماه سال ۶۱ در عملیات فکه جنگید. در یادداشت های یکی از همرزمانش  آمده است:

«… بعد از عملیات فکه ما را با هلی کوپتر به دشت مسعود بردند. مجید فرمانده دسته بود و من معاون دسته. وقتی بچه ها مشغول استراحت بودند به داخل شیار رودخانه می رفت و زیر سایه چند شاخه نخل به قرآن خواندن مشغول می شد. هر از گاهی مرا با خود می برد. سوره ای را می خواند و بعد آن را تفسیر می کرد. تفسیر وی از قرآن مرا متعجب کرده بود و هر چه بیشتر توضیح می داد بیشتر به درک و فهم مجید پی می بردم.»

در آخرین حضورش در جبهه، هنگام رساندن پیام به خط مقدم در جاده اهواز- خرمشهر در یازدهم مرداد ماده سال ۶۱ طی عملیات رمضان به شهادت رسید. روحش شاد.

در بخشی از وصیت نامه اش آمده است:

«هدف من از رفتن به جبهه اعتلای کلمه الله در دنیای پر نکبت این زمان، اطاعت از رهبری امام امت است و به منظور جهاد در راه خدا و نیز به زانو درآوردن ابرقدرتهای طاغوتی می باشد …. پدر و مادر و برادر و همه کسانم، من برای رضای حق به جبهه می روم و از شما می خواهم که بردبار و صبور باشید و خود را با قرآن مانوس کنید. پیامم به این امت شهید پرور این است که این انقلاب اصیل و عزیز اسلامی را همچون امینی امانتدار، پاسداری کنید …»

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۷:۲۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین