شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۰ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 9

عمل به قانون باعث کمتر شدن تعارضات می شود

فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه عمل به قانون باعث کمتر شدن تعارضات می شود تاکید کرد: هنر ما در این است که در عین اختلاف سلیقه در راه رسیدن…

فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه عمل به قانون باعث کمتر شدن تعارضات می شود تاکید کرد: هنر ما در این است که در عین اختلاف سلیقه در راه رسیدن به هدف بتوانیم فعالیت ها را در یک کانال تعاملی مدیریت کنیم و به نتیجه برسانیم.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی در همایش شوراها و دهیاران بخش مرکزی با مسئولین که با شعار توسعه بخش مرکزی در سایه وحدت و خدمت همگانی و با حضورامام جمعه لار، مدیر حوزه علمیه، معاونین فرمانداری،  نماینده مردم، بخشدار مرکزی، بیوت حضرات آیات آیت اللهی و موسوی لاری، مسئولین، فرماندهان نظامی و انتظامی، رؤسای شوراهای اسلامی شهر و روستا و دهیاران در محل سالن اجتماعات شهید امامی فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد؛ افزود: وقتی بحث توسعه می شود، محور این توسعه نیروی انسانی است و نیروی انسانی هم مبنای آن فرهنگ است و در کل محور توسعه انسان، و محور انسان هم فکر و نگرش و فرهنگ است.

وی ادامه داد: اگر در ابعاد مختلف اجتماعی فرهنگ جامعه خود را ارتقاء بدهیم، یقیناً انسان توسعه محور خواهیم داشت و این انسان توسعه یافته هم جامعه ای توسعه یافته را رقم خواهد زد.

فرماندار ویژه لارستان با اشاره به اینکه اگر می خواهیم این فرهنگ غنی بشود، اولین گام آن توجه به قانون است؛ تصریح کرد: قانون مداری حرف اصلی و اساسی را در جامعه می زند، آن هم قانونی که نشأت گرفته از فرهنگ دینی و ریشه در اعتقادات دینی ما دارد، بنابراین پیشنیاز و پیش قدم همه اقدامات ما توجه به قانون است.

حسنی اضافه کرد: عمل به قانون باعث کمتر شدن تعارضات می شود و در کنار آن سعة صدر، بلندی نظری و اقدامات اندیشمندانه، مهربانی و صمیمیت رشد می یابد که این خود می تواند تأثیرگذار باشد و در راستای جامعه ای توسعه یافته به ما کمک کند.

حسنی با بیان اینکه همه نگاه مردم به علما و روحانیون و مسئولین است؛ گفت: اگر مسئولین، علما و روحانیون در تمامی حوزه های اجتماعی، سیاسی، اجرایی، اقتصادی و غیره وحدت را ملاک قرار بدهند، مطمئناً جامعه هم همراهی خواهد کرد.

 وی با تاکید بر اینکه بدون وحدت کارها پیش نخواهد رفت و توسعه و پیشرفت هم حاصل نمی شود؛ یادآور شد: طبیعی است که همه ما با هم اختلاف نظر و اختلاف سلیقه داریم، اما هنر ما در این است که در عین این تفاوت ها و نگرش ها و در راه رسیدن به هدف بتوانیم فعالیت ها را در یک کانال تعاملی مدیریت کنیم و به نتیجه برسانیم.

معاون استاندار فارس گفت: خوشبختانه در منطقه لارستان از قدیم الایام وحدت مثال زدنی وجود داشته است و در آینده هم یقیناً با حمایت مردم در تمامی لایه های مختلف اجتماعی با مدیریت علما و روحانیون و مسئولین شهرستان  این وحدت تداوم خواهد داشت.

حسنی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه سپاه دارای ظرفیت خوبی است که بایستی از این پتانسیل استفاده کرد، تاکید کرد: شوراها و دهیاری ها با تعامل و هماهنگی بیشتر با بسیج سازندگی در قالب اردوهای جهادی قدم بردارند.

وی در خاتمه درخصوص مسائل و مشکلات مطرح شده توسط تنی چند از شهرداران، دهیاران و شوراها در این همایش هم گفت: بنده به اتفاق نماینده مردم و امام جمعه در اکثر روستاها و بخشها  بصورت مستمر حضور پیدا کرده ایم و مشکلات را دسته بندی کرده و در راستای رفع آن برنامه ریزی شده است و من بعد هم این سرکشی ها ادامه خواهد یافت.

پیش از این نیز حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید مختار موسوی امام جمعه لارستان، دکتر جمشید جعفرپور و نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی، علی پیروز بخشدار مرکزی لارستان و سرگرد امیر جاهدی فرمانده سپاه ناحیه لارستان به ایراد سخن پرداختند.

همچنین عبدالرحیم مقیمی رئیس شورای شهرستان، ابراهیم پژمان دهیار روستای دُرز به نمایندگی از دهیاران، مهندس حیدری شهردار لطیفی به نمایندگی از شهرداران و خانم ترسلی مسئول دفتر بانوان و خانواده بخش مرکزی هم مسائل، مشکلات و درخواست های بخش را مطرح کردند.

در پایان نیز از تنی چند از پاسداران ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان و دهیاران بخش مرکزی لارستان با لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۵:۳۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین