سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۸ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

جعفرپور: وزیر ارتباطات به لارستان سفر می کند

نماینده مردم لارستان، خنج و گراش از سفر وزیر ارتباطات به حوزه انتخابیه اش در آینده نزدیک خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از آفتاب لارستان، دکتر جمشید…

نماینده مردم لارستان، خنج و گراش از سفر وزیر ارتباطات به حوزه انتخابیه اش در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از آفتاب لارستان، دکتر جمشید جعفرپور در همایش «توسعه بخش مرکزی در سایه وحدت و خدمت همگانی» اظهار داشت: راه توسعه روستاها و منطقه لارستان را نه اقتصاد کلان و صنعت مادر که از طریق اقتصاد خرد عنوان کرد.

وی در این باره گفت: برای توسعه منطقه بهتر است بجای کارهای عظیم از درون خانه ها شروع کنیم، همین نمایشگاه امروز به خوبی نشان داد که چه توانایی و اقتصادی در روستاهای ما نهفته است که البته مستلزم سازماندهی و فراهم کردن امکان عرضه این محصولات و البته بازاریابی در خارج از منطقه چه از طریق بازار سنتی و چه بازاریابی در فضای مجای است.

نماینده مردم لارستان، خنج و گراش همچنین در پاسخ به مشکلات و کمبودهای مطرح شده روستاهای بخش مرکزی در این همایش گفت: مشکلاتی در بخش گازرسانی، فرستنده دیجیتال و غیره مطرح شد که بهتر است این مشکلات و پیشنهادات عنوان شده در قالب بسته ای تهیه کنید تا اقدام لازم را برای حل آنها انجام دهیم.

وی در ادامه با اطلاق عنوان «خبر خوب» از لایحه جامع خدمت شهری نام برد که می تواند نحوه مدیریت روستا و شهرها را تغییر دهد و قرار است به زودی در مجلس مطرح شود.

وی همچنین در ادامه سخنان خود به پیگیری برای اختصاص سهم بیشتر قیر رایگان، اختصاص اعتبار حاصل از مالیات بر ارزش افزوده، پل ورودی چاه نهر، جاده چاه نهر به فدامی، سد خاکی درز و… اشاره کرد.

جعفرپور همچنین به حضور وزیر ارتباطات و رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس به همراه معاونان وزارت جهاد کشاورزی در آینده نزدیک به لارستان خبر داد.

وی نیز در پایان سخنانش با تاکید بر ضرورت «وحدت» گفت: ما را در کشور به الگوی وحدت بین مذاهب و مناطق می شناسند و هر کاری که باعث شود این وحدت مخدوش گردد قدرت ما را محدود می کند. همه ما گرایش هایی داریم اما می توانیم زیر سایه منافع ملی و اشاره های مقام معظم رهبری حرکت کنیم.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۸:۳۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “جعفرپور: وزیر ارتباطات به لارستان سفر می کند”

  1. ناشناس گفت:

    وزیر محترم ارتباطات در لارنیز بستگانی دارد …

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین