جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۴ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

«بازار روز» لطیفی به زودی گشایش می یابد

    شهردار لطیفی از تأسیس بازار روز برای نخستین بار در لطیفی و شهرهای هم‌جوار خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لطیفی، اولین…

 

 

شهردار لطیفی از تأسیس بازار روز برای نخستین بار در لطیفی و شهرهای هم‌جوار خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لطیفی، اولین جلسه کارگروه تأسیس بازار روز با حضور رؤسای اداره صنعت، معدن و تجارت، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اتاق اصناف لارستان و شورای اسلامی شهر لطیفی در شهرداری لطیفی برگزار شد.

شهردار لطیفی با اشاره به ظرفیت‌های بالای شهر لطیفی برای تأسیس بازار روز در راستای رفاه حال مردم، اظهار داشت: هدف از تأسیس بازار روز، فراهم نمودن فرصت برای کسبه و رونق کسب‌وکار در شهر لطیفی و شهرهای هم‌جوار است.

مهدی حیدری ادامه داد: پاسخگویی به متقاضیان، کارآفرینان، نخبگان شهر، دست‌فروشان و بساط گستران و زنان سرپرست خانوار از اهداف بلندمدت تأسیس بازار روز در لطیفی و شهرهای هم‌جوار است.

ریاست این کارگروه بابیان اینکه اولویت با افراد دارای پروانه کسب صنفی یا مجوز مشاغل خانگی و یا پروانه تولیدی که در سطح شهرستان لارستان دارای مجوز هستند، افزود: امیدواریم با تعامل، هماهنگی و همکاری دستگاه‌های اجرایی سطح شهرستان ازجمله اعضای کارگروه حاضر در جلسه بتوانیم در جهت تسهیل، رونق و بهبود فضای کسب‌وکار که درنهایت بر اشتغال و تولید اثرگذار است، قدم برداریم.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین