شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۵ق.ظ
::آخرین مطلب 22 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

اکران “رنگ های رفته دنیا” مستندی از شهید شیخی در لار

«رنگ های رفته دنیا» عنوان فیلم مستندی ساخته «محسن زارع» درباره شهید «ماشاالله شیخی» است که جمعه ۱۶ آذرماه ساعت ۱۹ در تالار وحدت لار پخش شد. به گزارش میلاد…

«رنگ های رفته دنیا» عنوان فیلم مستندی ساخته «محسن زارع» درباره شهید «ماشاالله شیخی» است که جمعه ۱۶ آذرماه ساعت ۱۹ در تالار وحدت لار پخش شد.

به گزارش میلاد لارستان اکران فیلم «رنگ های رفته دنیا»؛ این فیلم در سال ۱۳۸۳ ساخته شده و پس از وقفه ای چهار ساله درسال ۱۳۸۷ برای نخستین بار در تالار وحدت اکران گردیده است. اما امسال پس از ۱۰ سال و همزمان با سالروز تولد شهید شیخی اکران خواهد شد. نسخه ای که برای اکران در نظر گرفته شده توسط کارگردان بازسازی شده است.

محسن زارع کارگردان این فیلم می گوید: این فیلم شامل سه اپیزود (بخش) است: اپيزود اول اين فیلم شامل کودکی، نوجوانی و جوانی شهید شیخی(پیش از ورود به جبهه)است.

اپیزود دوم این فیلم شامل حضور شهید شیخی در روز های اول دفاع مقدس در کنار دیگر همرزمان لاری است. در این اپیزود جنگ ایران و عراق مورد واکاوی قرار می گیرد.

اپیزود سوم این فیلم شامل زندگی بعد از جنگ و پرسش هایی راجع به  دستاوردهای دفاع مقدس است.

فیلم با رویکردی پرسشگرانه به تفحص در فضای پس از سالهای جنگ در بین رزمندگان و عموم جامعه می پردازد.

اکران نخست این فیلم که درسال ۱۳۸۷ صورت گرفت و همزمان بود با اولین بهره برداری از تالار وحدت و اولین برنامه فرهنگی هنری این سالن ۱۰ساله که مورد استقبال چشمگیر شهروندان قرار گرفت.

زارع در ادامه افزود: در آن سالها جامعه هدف فیلم علاوه بر رزمندگان نوجوانان و جوانان دهه شصتی و هفتادی بود. اما امروز بیش از همه این اکران برای دهه هشتاد و تازه از راه رسیده هاست.

 

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۷:۳۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین