جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۶ق.ظ
::آخرین مطلب 17 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

آغاز ثبت‌نام متقاضیان تاسیس مدارس غیردولتی در فارس

ثبت‌نام از متقاضیان تاسیس مدارس و مراکز غیردولتی در استان فارس آغاز شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، کارشناس مسئول مدارس و مراکز غیر…

ثبت‌نام از متقاضیان تاسیس مدارس و مراکز غیردولتی در استان فارس آغاز شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، کارشناس مسئول مدارس و مراکز غیر دولتی آموزش و پرورش فارس گفت: متقاضیان تأسیس مدارس و مراکز غیردولتی می‌توانند برای ثبت نام به نشانی http://mosharekatha.ir مراجعه  کنند.

محمد رضا بحرانی افزود: براساس قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز غیردولتی، تمام افرادی که دارای حداقل ۳۰سال سن و مدرک لیسانس هستند، می‌توانند  دراین سایت ثبت‌نام کنند.

وی با تأکید بر لزوم دقت نظر متقاضیان در تکمیل فرم‌های موجود در سامانه اینترنتی، گفت: مجوز تأسیس از زمان صدورحداکثر به مدت دو سال اعتبار دارد و افراد دارای مجوز تأسیس می‌بایست در این مدت نسبت به تمهید مقدمات لازم برای راه اندازی مدرسه یا مرکز اقدام و مجوز راه اندازی دریافت کنند، در غیر این صورت مجوز تأسیس صادره باطل می‌شود.

در استان فارس بیش از ۱۲۰ هزار دانش‌آموز که حدود ۱۵ درصد از کل دانش‌آموزان استان را تشکیل می‌دهند، در مقاطع مختلف مدارس غیر دولتی مشغول به تحصیل هستند.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۵:۵۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین