جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۰ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

از مجموعه پلانتاریوم (آسمان نما)ی لارستان بیشتر بدانیم+فراخوان بازدید عموم

در خبرها آمده بود که مجموعه آسمان نمای مدرن لارستان پنجشنبه گذشته به همت بخش خصوصی و موسسه بیکران هستی (شاخه مدیریت انجمن نجوم لارستان) با حضور جعفرپور نماینده مردم در مجلس…

در خبرها آمده بود که مجموعه آسمان نمای مدرن لارستان پنجشنبه گذشته به همت بخش خصوصی و موسسه بیکران هستی (شاخه مدیریت انجمن نجوم لارستان) با حضور جعفرپور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی،‌ اسماعیلی مدیر آموزش و پرورش لارستان،‌بیژنی رئیس شورای اسلامی شهر لارو تنی چند از مسئولین در کانون دانش آموزی لارستان رونمایی شد. این رونمایی ما را بر آن داشت که توضیحات بیشتری در این خصوص ارائه نماییم.
به گزارش میلاد لارستان مجتبی منتظری مدیر انجمن نجوم لارستان و مسئول راه اندازی این مجموعه با بیان توضیحاتی در این خصوص اظهار داشت: مجموعه پیشرفته و مدرن پلانتاریوم (آسمان نما) چند بعدی با قابلیت جابجایی به هر نقطه جغرافیایی بوده و از این پس در اختیار علاقه مندان به آسمان شب در لارستان و کل کشور قرار خواهد گرفت.
وی اظهار داشت:این دستگاه بسیار پیشرفته ساخت ایران با هزینه ای به مراتب کمتر از مشابه خارجی بوده که در ساخت آن موسسه بیکران هستی نیز مشارکت داشته است. منتظری افزود:  قابلیت برگزاری بهترین نوع کارگاه های آموزشی چند بعدی و مهیج نجوم، اخترفیزیک و کیهان شناسی با سطوح مختلف از جمله دیگر قابلیت های این دستگاه بوده و  امکان خدمت رسانی در  هر رده سنی و با هر سطح تحصیلات و در هر آب و هوا و هر ساعت از شبانه روز را داراست و بسیار انعطاف پذیر و در نوع خود بی نظر می باشد.
وی در پایان اظهار داشت: از هم اکنون و با هزینه بسیار کم در حال حاضر در محل کانون دانش آموزی لارستان این دستگاه آماده استفاده کلیه علاقه مندان خواهد بود. منتظری از تخفیف ۵۰% افتتاح دستگاه جهت ثبت نام عموم خبر داده و شماره های   ۰۹۱۰۷۰۰۲۹۱۵ و ۰۹۱۷۸۸۱۶۲۸۵  را به منظور ثبت نام عموم اعلام نمود.
نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۸:۱۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “از مجموعه پلانتاریوم (آسمان نما)ی لارستان بیشتر بدانیم+فراخوان بازدید عموم”

  1. ناشناس گفت:

    اطلاع رسانی این انجمن بسیار ضعیف هست و جواب درستی به کسی نمی دهند لازم هست یک مقدار این انجمن دقت داشته باشند.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین