جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۷ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
در جمع مسئولین مالی و ذیحسابان شهرداری های فارس:

حسنی:‌ آموزش برای ذیحسابان شهرداری ها ضروری است

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان گفت: آموزش برای مسئولین مالی و ذیحسابان شهرداری ها لازم و ضروری است. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان گفت: آموزش برای مسئولین مالی و ذیحسابان شهرداری ها لازم و ضروری است. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی در جمع مسئولین مالی و ذیحسابان شهرداری های استان فارس در سالن شورای اسلامی شهر لار در سخنانی؛ اظهار داشت: طبق قانون، شهرداری ها نقش مهمی را در کشور ایفا می کنند، لذا آموزش نیروهای خود بویژه مسئولین مالی و ذیحسابان ، بواسطه این است که آگاه به امور باشند، که این خود بسیار می‌تواند به نفع کشور باشد.

وی تصریح کرد: یکی از راه‌های هدایت شهرداری ها به جایگاه مناسب در نظام سیاسی و اجتماعی کشور، توجه به امر آموزش قانون و آشنایی بیشتر با شرح وظایف و اختیارات آنان دانست. فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه آگاه سازی و آموزش مستمرمسئولین مالی شهرداری ها، باعث ارتقاء سلامت اداری می شود؛ افزود: اجرای طرح های آموزشی به صورت مستمر در زمینه‌های مختلف سبب می‌شود تا شهرداری ها به ویژه مسئولین مالی آنها، بهتر بتوانند وظایف محوله خود را به انجام رسانند.

حسنی با تاکید بر اینکه رعایت قانون در هر دستگاهی مهم و ضروری است، مسئولین مالی و ذیحسابان را همراه و همکار و کنترل کننده نظام مالی دستگاه ها عنوان کرد و گفت: نظم و انضباط و توجه به قانون و فرا گرفتن آموزش های لازم از ویژگی های مهم مسئولین مالی و ذیحسابان است.

بنا بر این گزارش کارگاه آموزشی ویژه مسئولین مالی و ذیحسابان شهرداری های استان فارس به میزبانی شهرداری لطیفی به مدت ۲ روز در لارستان برگزار گردید و شرکت کنندگان آموزش های لازم را فرا گرفتند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۷:۰۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین