جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۵ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 13

برگزاری بیست ویکمین دوره خادم یاری فارس و دومین دوره خادم یاری لارستان+تصاویر

 بیست ویکمین دوره خادم یاری فارس و دومین دوره خادم یاری لارستان برگزار شد.  به گزارش میلاد لارستان دومین دوره خادم یاری حرم رضوی با حضور بیش از ۲۹۰ نفر…

 بیست ویکمین دوره خادم یاری فارس و دومین دوره خادم یاری لارستان برگزار شد.  به گزارش میلاد لارستان دومین دوره خادم یاری حرم رضوی با حضور بیش از ۲۹۰ نفر از  لارستانی هایی که دوره اولیه گزینش را پشت سر گذاشته اند برگزار شد.

هادی جهانگیری رابط مرکز هماهنگی کانونهای رضوی لارستان دراین خصوص به خبرنگار میلاد لارستان گفت: این دوره با حضور مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان فارس سردار حاج جابر مهدی یار در دانشگاه آزاد لارستان و در پنج کلاس با موضوعات آداب زیارت- حرم شناسی- سنت و سیره ائمه – خدمت و خدمتگزاری از دیدگاه ائمه و در محضر امام رضا (ع) برگزار گردید.

وی اظهار داشت : خادمین با شرکت در این دوره واخذ گواهی و فعالیت در دفتر نمایندگی به دوره مشهد معرفی  و بعد از گذراندن دوره حرم شانسی در مشهد مقدس به درجه خادمی حضرت امام رضا (ع) نائل می گردند.

در حاشیه این دوره گروه سرود کانون هنری رضوی لارستان به اجرای برنامه پرداخت و از افرادی که با کانون لارستان همکاری داشتند تقدیر شده  و در پایان با قرائت میثاق نامه به شرکت کنندگان گواهی پایان دوره اهدا گردید.

تصاویری از این نشست فرهنگی را در ادامه می بینیم:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین