پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۴ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 16

قول مساعد کارگروه اشتغال لارستان در حمایت از زندانیان

رئیس اداره کار لارستان قول مساعد داد تا از تمامی ظرفیتهای اداره خود و کارگروه اشتغال این شهرستان برای بهبود وضعیت اشتغال زندانیان و خانوادههای انان خبر داد. به گزارش…

رئیس اداره کار لارستان قول مساعد داد تا از تمامی ظرفیتهای اداره خود و کارگروه اشتغال این شهرستان برای بهبود وضعیت اشتغال زندانیان و خانوادههای انان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لارستان عبدالمهدی قاسمی هدف از این دیدار را بررسی ظرفیتها و استعدادهای بافعل و بالقوه زندان در زمینه اشتغال، بررسی رهیافتهای تطبیقی به منظور برخورداری زندانیان از تسهیلات ارزان قیمت دولتی و نهادهای غیر دولتی و ارائه راهکارهای توانمندسازی و ارتقا مهارت­های کاربردی زندانیان در بند و ازاد شده و خانواده­های آنها بیان کرد.

در این بازدید ۳ ساعته رییس اداره کار لارستان از نزدیک با زندانیان شاغل در کارگاهای موجود در زندان به گفتگو پرداخت و ضمن دیدار از قسمتهای مختلف و بندهای زندان، مجموعه را در زمینه­اشتغال و فرهنگ کار، پویا و زنده ارزیابی و تلاش مدیران و متولیان زندان را شایسته تقدیر توصیف کرد.

رئیس اداره کار لارستان در پایان این دیدار قول مساعد داد تا از تمامی ظرفیتهای اداره خود و کارگروه اشتغال شهرستان برای بهبود وضعیت اشتغال زندانیان و خانواده­های انان استفاده نماید و نیز پیشنهاد تشکیل تعاونی برای زندانیان در بند و آزادشده­ی بیکار را مطرح کرد که با استقبال زندانیان و مسئولان زندان مواجه شد.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۸:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “قول مساعد کارگروه اشتغال لارستان در حمایت از زندانیان”

  1. ناشناس گفت:

    همش شعاره ودروغ

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین