پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۰ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 14
رئیس مرکز اورژانس 115 لارستان:

سامانه جدید اتوماسیون ۱۱۵ در لارستان راه اندازی می‌شود

رئیس مرکز اورژانس لارستان از راه انداری سیستم سامانه جدید اتوماسیون ۱۱۵ در لارستان خبر داد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی…

رئیس مرکز اورژانس لارستان از راه انداری سیستم سامانه جدید اتوماسیون ۱۱۵ در لارستان خبر داد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، مسعود حاجی رجبی رئیس مرکز اورژانس ۱۱۵ لارستان با اشاره به مزایا اتوماسیون ۱۱۵ اظهارداشت: راه‌اندازی این سامانه در مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵، سبب کاهش زمان مدیریت اعزام، افزایش دقت و مدیریت هوشمند اعزام و راهبری آمبولانس‌ها می‌شود.

حاجی رجبی خاطرنشان کرد: برای هر تماس تلفنی یک پرونده تشکیل می‌شود که در آن کلیه اطلاعات تماس از قبیل مکالمات، زمان‌ها و اقدامات صورت گرفته جهت بررسی و دسترسی سریع و آسان ذخیره می‌گردد.

وی  در پایان از همشهریان عزیز خواست تا درصورت تماس با ۱۱۵ ضمن حفظ خونسردی به سوالات کارشناسان مرکز ارتباطات پاسخ دهند و در صورت بروز اختلال در تماس با ۱۱۵ تا اجرای کامل این طرح، مجددا با اورژانس تماس حاصل فرمایند و توجه کنند که در صورت اشغال خطوط، پیامی مبنی برای مشغول بودن تمام کارشناسان اعلام می شود.

مصری مدیر بخش IT دانشکده علوم پزشکی لارستان نیز با بیان اینکه این سامانه دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری دارد اظهارداشت: بخش سخت افزاری شامل تجهیزات سرور، GPSهای آمبولانس ها و تلفن های همراه بوده و بخش نرم افزاری نیز نرم افزار هایی شامل ۱۱۵ و ۸۰۰ را شامل می‌شود. وی با بیان اینکه این سامانه سبب می شود تا اطلاعات و آمار به روز و دقیق از مرحله تماس تا درمان بیمار را در اختیار داشته باشیم تصریح کرد: این سامانه قابلیت این را دارد تا با استفاده ز نرم افزار شهروندی، هنگام تماس هر شخص با ۱۱۵ بتواند با استفاده از موقعیت مکانی تلفن همراه تماس گیرنده شخص مورد نظر را دقیق و به موقع پیدا کند.

اكبرزاده معاون درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان نيز در ادامه خاطرنشان کرد: هدف اصلی این سامانه حذف سیستم کاغذی و تبدیل آن به سیستم های الکترونیکی و افزايش كيفيت ارايه خدمات اورژانس پيش بيمارستاني است. وی افزود: فاز اول این سامانه سال قبل راه اندازی شد که این دانشکده جز ۵ دانشکده نخست در راه اندازی فاز اول این سامانه در کشور بوده است.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۹:۰۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین