سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۶ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

تیم شهید چمران لارستان پیروز نبرد با ذوب آهن اصفهان شد

تیم های ذوب آهن اصفهان و شهید چمران لارستان در لیگ برتر هندبال بانوان کشور، حساس ترین بازی هفته نهم را برگزار و هندبالیست های لارستانی به پیروزی قاطع دست…

تیم های ذوب آهن اصفهان و شهید چمران لارستان در لیگ برتر هندبال بانوان کشور، حساس ترین بازی هفته نهم را برگزار و هندبالیست های لارستانی به پیروزی قاطع دست یافتند.

به گزارش میلاد لارستان هفته نهم لیگ برتر هندبال زنان ایران در روز جمعه ۷ دی ماه ۹۷ با برگزاری ۴ دیدار در شهرهای اصفهان، البرز، گچساران و مشهد برگزار شد.

در حساس ترین بازی این هفته تیم قدرتمند شهید چمران لارستان در اصفهان به مصاف ذوب آهن این شهر رفت و توانست این تیم نامدار را با نتیجه ۳۳ بر ۲۱ شکست دهد. هندبالیست های لارستانی توانسته در این فصل ۴ بازی خود با حریفان اصفهانی را با پیروزی شیرین پشت سرگذارند.

در دیگر بازی این هفته تیم های هیات هندبال البرز و تاسیسات دریایی تهران در کرج به مصاف هم رفتند. نماینده استان البرز که تا اینجای مسابقات نتایج ضعیفی را بدست آورده است، با نتیجه ۳۱ بر ۲۱ بازی را به تیم پایتخت نشین تأسیسات واگذار کرد.

در سومین بازی از هفته نهم، تیم نفت و گاز گچساران میزبان پتروآموت پویا بوشهر بود. تیم گچساران که بازی هفته گذشته خود را به حریف واگذار و به جایگاه چهارم جدول سقوط کرده بود، تمام تلاش خود را بکار گرفت و با کسب ۲ امتیاز فاصله اش را با رقبای بالانشین جدول کم کرد. این بازی با نتیجه ۳۵ بر ۲۵ به سود گچساران به پایان رسید.

بازی پایانی این هفته بین تیم های اشتادسازه طرقبه شاندیز مشهد و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان برگزار شد. تیم قعرنشین طرقبه خراسان  بازی را با نتیجه ضعیف ۲۶ بر ۱۲ به تیم اصفهانی واگذار کرد.

بدین ترتیب تا پایان بازی های هفته نهم، تیم های تأسیسات دریایی تهران با ۱۸، شهید چمران لارستان با ۱۶، نفت و گاز گچساران و ذوب آهن اصفهان با ۱۴ امتیاز در رده های نخست تا چهارم قرار دارند.

به گزارش میلاد لارستان، چهاردهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان کشور با حضور ۸ تیم از استان های مختلف کشور به شکل رفت و برگشت در حال برگزاری است.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۵:۰۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین