شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

شب شعر منطقه‌ای اهل بیت(ع) در گراش برگزار می‌شود

دبیر شب شعر اهل بیت(ع) گراش گفت: چهارمین شب شعر منطقه‌ای اهل‌ بیت(ع) به میزبانی شهرستان گزارش برگزار می‌شود. به گزارش میلاد لارستان مصطفی کارگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار…

دبیر شب شعر اهل بیت(ع) گراش گفت: چهارمین شب شعر منطقه‌ای اهل‌ بیت(ع) به میزبانی شهرستان گزارش برگزار می‌شود.

به گزارش میلاد لارستان مصطفی کارگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به برگزاری چهارمین شب شعر منطقه‌ای اهل بیت(ع) در این شهرستان اظهار داشت: شاعران و علاقه‌مندان برای حضور در این شب شعر با سه موضوع وفات حضرت ام‌البنین(س)، تکریم مادران شهدا و تکریم همسران شهدا تا دوشنبه، یکم بهمن ماه ۱۳۹۷ فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه‌ی این شب شعر ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه این شب شعر شاعران استان‌های فارس و هرمزگان است، افزود: هر شاعر حداکثر می‌تواند سه اثر در هر قالب شعری به دبیرخانه این شعر اسال و در نهایت آثار رسیده از طریق هیئت داوری امتیازبندی و گزینش می‌شود.

دبیر چهارمین شب شعر اهل بیت(ع) با اشاره به این که این شب شعر پنج‌شنبه دوم اسفندماه ۱۳۹۷ ساعت ۲۰ در سالن اجتماعات شورای شهر به آدرس فارس، گراش، میدان شهید بهشتی، بلوار شهدا برگزار می‌شود٬ خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این شب شعر می‌توانند آثار خود را به صورت تایپ شده و فایل word همراه با ذکر مشخصات و شماره همراه صاحب اثر به پست الکترونیکی Ahlebeit94@gmail.com ارسال کنند.

وی در پایان افزود: شرکت در این شب شعر محدودیت سنی ندارد و ۱۵ بهمن ماه اسامی پذیرفته‌شدگان جهت حضور در این شب شعر اعلام می‌شود.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین