چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۷ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان تاکید کرد: خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی گسترده بوده است و با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست. به گزارش میلاد لارستان به نقل…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان تاکید کرد: خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی گسترده بوده است و با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی در جلسة ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سخنانی اظهار داشت:  در حقیقت انقلاب اسلامی یکی از پدیده های نوینی بود که در قرن اخیر با رهبری های حکیمانه حضرت امام (ره) در کشور ایجاد شد و نوای خداجویی و معنویت و فضای دینی و مذهبی در جامعه حاکم گردید.

وی ادامه داد: کمتر پیش می آید که یک  انقلابی در چنین عصری ایجاد شود و تثبیت و ادامه داشته باشد، چرا که همه می دانیم که تغییر با ثبات متضاد هم هستند و یک نوع وضعیت متناقض گونه همیشه بین تغییر و ثبات است.

فرماندار ویژه لارستان تصریح کرد: انقلاب که ایجاد شد می بایست تمام لایه های حاکمیتی تغییر می کردند و در کنار آن، جامعه هم نیاز به ثبات داشت و این ثبات  ایجاد کردن در دل یک تغییرات گسترده از بالا به پایین کار هر کسی نبود و این هنر حضرت امام خمینی (ره) بود که با کمک و همراهی آحاد مردم توانست وضعیت مسالمت آمیزی بین این وضعیت متناقض گونه ایجاد کند.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی با فشارها و تحریم ها و محدودیت ها از طریق تبلیغات رسانه ای سعی بر کم رنگ جلوه دادن جشن ۴۰ ساله این نظام و  انقلاب را دارد و در این خصوص تهدیدهایی را بصورت نرم و سخت می کند؛ افزود: ما بایستی تا می توانیم در راستای ارائه دستاوردها و توانمندیهای نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش و کوشش نماییم.

حسنی اظهار داشت: الزاماً باید تغییرات تبلیغات میدانی و عملکردی و تبلیغاتی که در فضای مجازی و واقعی در چهلمین سالگرد انقلاب صورت می پذیرد، با سالهای قبل متفاوت باشد و جشن های چهل ساله انقلاب با شکوه تر از گذشته برگزار شود.

فرماندار ویژه لارستان ادامه داد: البته همه چیز را به تبلیغات تنها محول نکنیم، چون یک تبلیغات و یک دفاع بد، خودش بدترین تخریب خواهد بود، لذا بایستی واقعیت ها و عملکردهای نظام و انقلاب در طی این ۴۰ سال به مردم گفت و تا آنجا که می توانیم این واقعیات جامعه از نظر عملی و کارکردی و مبتنی بر واقعیات جامعه و از نظر وظایف دینی و  انقلابی که داریم در فضای مجازی و رسانه، تشریح کنیم.

حسنی تصریح کرد: در این ۴۰ سال  اقدامات گسترده ای در کشور شکل گرفته است که اصلاً قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست. حداقلش این است که توزیع امکانات و خدمات و ارتقاء سطح رفاهی جامعه از یک وضعیت متعادل و عادلانه ای برخوردار شده است و فاصله طبقاتی بسیار کم است.

معاون استاندار فارس خاطر نشان کرد: امروزه خدا را شکر با یک فعالیت جهادی و با اقدامات همگانی و با روحیه برخوردار از  اعتقادات دینی و مذهبی در دورترین نقاط کشور نیز اقدامات زیر ساختی و رفاهی همچون برق و آب و مخابرات و گاز و راه و غیره فراهم شده است و این در کمتر کشوری می توان مشاهده کرد.

حسنی در ادامه با تاکید بر اینکه ادارات شهرستان هر چه سریعتر نسبت به ارسال  پروژه های افتتاحی خود به فرمانداری اقدام نمایند؛ افزود: در دهة فجر سر در تمامی  ادارات و داخل اداره، فضای ۴۰ ساله انقلاب مشهود باشد، البته فعالیت های دهه فجر طوری برنامه ریزی شود که کارهای مردم بر زمین نماند.

وی در ادامه خطاب به رؤسای ادارات شهرستان تأکید کرد: مسئولین بایستی برنامه های نو و جدید و با فکر و اندیشه برنامه های جذاب و متنوع همچون برگزاری جشن ۴۰ ساله انقلاب، برگزاری نمایشگاه های شهری و روستایی، نور افشانی، برگزاری جشنواره و برگزاری میزگردهای علمی، قرآنی، فرهنگی و ورزشی، افتتاح پروژه ها، برگزاری نشست های خبری با اصحاب رسانه در خصوص عملکرد ۴۰ ساله انقلاب در شهرستان، دیدار چهره به چهره با مردم، استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای برگزاری ۴۰ ساله  انقلاب و غیره را طراحی و تدوین نمایند.

حسنی در پایان تاکید کرد: بایستی نقاط قوت و ضعف برنامه های اجرایی سالهای قبل بررسی گردد و نقاط قوت تقویت و نقاط ضعف نیز برطرف شود.

پیش از این نیز حجت السلام والمسلمین سید مختار موسوی امام جمعه و رییس ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی لارستان، علی اصغر علی پور معاون سیاسی فرمانداری ویژه لارستان و جمعی از رؤسای ادارات شهرستان نیز به ایراد سخن پرداختند و پیشنهادات و راهکارهای خود را در خصوص اجرای برنامه های ۴۰ ساله انقلاب ارائه دادند.

در پایان نیز روسای کمیته های تخصصی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی لارستان معرفی شدند.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۵:۰۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین