شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۱ب.ظ
::آخرین مطلب 11 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

چشم امید هندبالیست های لارستانی به لغزش تهرانی ها

لارستانی ها با امید به لغزش هندبالیست های تهرانی به صدر جدول چشم دوخته اند. به گزارش خبرگزاری تسنیم از لارستان، هفته دهم لیگ برتر هندبال بانوان کشور روز جمعه…

لارستانی ها با امید به لغزش هندبالیست های تهرانی به صدر جدول چشم دوخته اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از لارستان، هفته دهم لیگ برتر هندبال بانوان کشور روز جمعه ۱۴ دی ماه ۹۷ با انجام ۴ دیدار پیگیری خواهد شد.

در نخستین بازی این هفته، تیم های سپاهان و نفت و گاز گچساران در اصفهان به مصاف هم می روند. تا اینجای مسابقات سپاهان با ۸ امتیاز در جایگاه پنجم و نفت و گاز با ۱۱ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارند. بازی رفت را تیم گچسارانی با پیروزی به پایان رسانده است.

در ادامه رقابت های این هفته، دیگر تیم اصفهانی لیگ برتر هندبال بانوان یعنی ذوب‌آهن در یک بازی سخت خارج از خانه دیدار تیم مدعی تأسیسات دریایی تهران می رود. ذوب آهن که در بازی دور رفت فقط با اختلاف یک گل بازی را به این تیم پایتخت نشین واگذار کرده است، برای جبران شکست پای به این مسابقه حساس می گذارد. تا پایان بازی های هفته گذشته، تأسیسات دریایی تهران با ۱۸ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد، و هندبالیست‌های ذوب‌آهن نیز با ۱۱ امتیاز رده سوم جدول را در اختیار دارند.

دیگر بازی هفته دهم بین تیم های پایین جدولی پتروآموت پویا بوشهر وهیئت هندبال البرز برگزار می شود. بازی رفت این ۲ تیم با نتیجه ۲۴ بر ۲۱ به سود بوشهری ها تمام شده است. تیم آموت بوشهر با ۴ و هیأت هندبال البرز با ۲ امتیازبه ترتیب در رده های ششم و هفتم جای دارند.

در بازی پایانی این هفته، تیم شهید چمران لارستان در خانه میزبان تیم قعرجدولی اشتادسازه طرقبه شاندیز مشهد است. تیم مشهدی در بازی رفت با نتیجه ۳۴ بر ۱۳ بازی را به حریف قدرتمند لارستانی خود واگذار کرده است. تا اینجای مسابقات تیم لارستان با ۱۶ امتیاز در رده دوم جدول ایستاده و چشم امید فراوانی برای شکست تأسیسات تهران برابر اصفهانی ها دارد تا برحسب تفاضل گل بهتر جایگاه نخست را تصاحب کند. تیم مشهدی نیز با ۲ امتیاز در جابگاه آخر جدول رده بندی قرار دارد.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین