شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۷ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

فعالیت 40 واحد تولیدی مواد غذایی در لارستان و خنج

معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی لارستان با ابراز تأسف نسبت به اینکه حداقل ۲۵ درصد از مواد غذایی اسراف و دور ریز می‌شود، افزود: در سطح شهرستان های…

معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی لارستان با ابراز تأسف نسبت به اینکه حداقل ۲۵ درصد از مواد غذایی اسراف و دور ریز می‌شود، افزود: در سطح شهرستان های لارستان و خنج در حوزه غذا و دارو ۴۰ واحد تولیدی مواد غذایی اعم از گوشتی و لبنی شیرینی و سلولزی و تجهیزات پزشکی وجود دارد.

به گزارش میلاد لارستان هوشنگ جعفرپور در جلسه شورای اداری در سخنانی با بیان اینکه وظیفه ما ارزیابی و نظارت بر واحدهای تولیدی در سطح شهرستان و تأمین امنیت غذا و دارو است، اظهار داشت: در تعریف امنیت غذا و دارو باید گفت تمام آحاد انسان از هر نقطه عالم باید از مواد غذایی سالم، با کیفیت و کافی و با قیمت مناسب بهره‌مند باشند.

وی با ابراز تأسف نسبت به اینکه حداقل ۲۵ درصد از مواد غذایی اسراف و دور ریز می‌شود، افزود: در سطح شهرستان های لارستان و خنج در حوزه غذا و دارو ۴۰ واحد تولیدی مواد غذایی اعم از گوشتی و لبنی شیرینی و سلولزی و تجهیزات پزشکی وجود دارد.

معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه وظیفه ما نظارت بر کار تولید و تامین و حفظ امنیت غذا و دارو بر اساس دستور العمل هاست، تصریح کرد: در این امر مهم بسیار سختگیر هستیم و باید مطمئن باشیم که غذایی که بر سر سفره مردم می‌رود سالم باشد.

جعفرپور با اشاره به اینکه دانشکده علوم پزشکی لارستان جزء ۱۴ دانشکده سطح ۴ در کشور است، اضافه کرد: به واسطه تلاشی که داشته ایم در سال ۹۶ موفق به کسب مقام نخست در بین این ۱۴ دانشکده شده ایم.

خبرنگار: سحر طاهری

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲:۳۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین