جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۹ق.ظ
::آخرین مطلب 57 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

کارگروه ورزش بانوان و خانواده در لارستان تشکیل می شود

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان از تشکیل کار گروه ورزش بانوان و خانواده خبر داد. به گزارش میلاد لارستان درجلسه ی هم اندیشی رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان…

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان از تشکیل کار گروه ورزش بانوان و خانواده خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان درجلسه ی هم اندیشی رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان با خانم ها مفید،نصیری،راضی از مسئولین بانوان اداره ورزش و جوانان،باقریه از فرمانداری ویژه لارستان، جهاندیده ازشورای اسلامی شهر لار، تشکیل شد،مسائل ومشکلات حوزه ی بانوان موردبحث وبررسی قرارگرفته و پیشنهاداتی توسط هریک از حاضرین ارائه گردید.

محمد حسن طیبی نیز هدف از تشکیل این کار گروه را ایجاد نشاط و شادابی و گسترش فرهنگ ورزش در بین بانوان و خانواده در شهرستان و همچنین ساماندهی و انسجام هر چه بیشتر فعالیت های حوزه ی ورزش بانوان و خانواده عنوان کرد.

وی افزود اولین جلسه ی این کارگروه،در روز شنبه آینده۲۲  دیماه و با حضور نماینده ی بانوان از فرمانداری، شورای شهر، آموزش و پرورش، اداره ورزش و جوانان، علوم پزشکی، دانشگاهها، حوزه مقاومت بسیج خواهران و رابطین بانوان ادارات و….تشکیل خواهد شد.

وی اضافه کرد: دردهه فجرامسال بیش از۳۰برنامه متنوع ونشاط آور با شرکت بانوان و خانواده در مرکز شهر لار اجرایی میشود که توضیحات لازم درجلسه ی کارگروه ارائه خواهدشد.

خبرنگار میلادلارستان : جهاندیده

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۷:۳۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین