جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۸ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

روزنامه ميلاد لارستان 27 ساله شد

ديماه سال ۱۳۷۱ پس از سپري شدن چهل سال از انتشار هفته نامه قيام لارستان و ماهنامه فرهنگ لارستان و… ماهنامه ميلاد لارستان پا به عرصه اجتماعي، سياسي لارستان نهاد…

ديماه سال ۱۳۷۱ پس از سپري شدن چهل سال از انتشار هفته نامه قيام لارستان و ماهنامه فرهنگ لارستان و… ماهنامه ميلاد لارستان پا به عرصه اجتماعي، سياسي لارستان نهاد و به تدريج به نهالي شاداب مبدل شد. اينك با گذشت ۲۷ سال به درختي تنومند تبديل شده كه علاوه بر انتشار در فضاي حقيقي خود را به فضاي مجازي كشانده و سايت خبري ميلاد لارستان يكي از سايتهاي مطمئن و پربيننده منطقه محسوب ميشود.
اين روزنامه تلاش مينمايد مسائل شهر و روستا را پوشش دهد و از مسئولين براي رفع مشكلات كمك بخواهد و نيازهاي عمومي را  مطرح و راهكارها را در حد توان ارائه نمايد.

اميدواريم در مسيري گام برداريم كه رضايت خدا و مردم جلب گردد. در اينجا لازم ميدانيم از كليه همكاران عزيزي كه با قلم و قدم خويش ما را ياري كرده اند و با فكر و انديشه خود سعي بر روشنگري مسائل نموده اند و برخي از مشكلات، رفع شده  يا تقليل يافته تشكر و قدرداني نموده و براي همه عزيزان موفقيت و سربلندي و سرافرازي را از خداوند منان مسئلت نماييم.

از همشهريان عزيز تقاضا ميكنيم در اين موقعیت حساس، تنها روزنامه منطقه اي شان را از جهت معنوي و مادي حمايت نمايند تا بتوانيم كماكان در رفع مشكلات و گسترش  و تعالي فرهنگ تلاش كنيم و لارستان را به نقطه ايده آل خود سوق دهيم.

انشاا…

سردبیر

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۸:۰۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین