شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۵ق.ظ
::آخرین مطلب 42 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

جعفرپور در خصوص آیین نامه داخلی و حضور افراد در مجلس چه گفت؟

جعفرپور گفت: با تصحیح آئین نامه داخلی، ضوابط حضور افراد در کمیسیونهای تخصصی، در دوره بعدی مجلس با دقت بیشتری اجرا می شود و نگرانی ها از بابت فرهنگی و…

جعفرپور گفت: با تصحیح آئین نامه داخلی، ضوابط حضور افراد در کمیسیونهای تخصصی، در دوره بعدی مجلس با دقت بیشتری اجرا می شود و نگرانی ها از بابت فرهنگی و متخصص نبودن تصمیم گیران برطرف خواهد شد.

برنامه “گفت و گوی فرهنگی” رادیو گفت و گو پیرامون موضوع تبلیغات فرهنگی و فرهنگ تبلیغات از سیاست گذاری تا اجرا و با حضور بهزاد خورشیدی گرافیست، طراح و مدیر هنری سینمای هنر و تجربه و ارتباط تلفنی با جمشید جعفرپور عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی روانه آنتن شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو گفتگو در این برنامه مدیر هنری سینمای هنر و تجربه در سخنانی اظهار داشت: فضای وب اساساً فضای در دسترسی است. در فضای مکتوب روزنامه نویس به مجموعه ای از مسائل متعهد می شود اما در شبکه های مجازی، پنهان اند و در نتیجه پاسخگو هم نیستند. وی با بیان اینکه تاثیرگذاری یک کالای خوب به زمان نیاز دارد ابراز داشت: یک مبلّغ تبلیغاتی خوب زمانی می تواند موثر عمل کند که با صداقت حرف بزند. در این صورت احساس مخاطب نسبت به کالایی که مبلغ عرضه می کند احساس خوبی است.

در ادامه برنامه، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با تأکید بر ضرورت اشراف و اطلاع تصمیم گیران بر حوزه تبلیغات فرهنگی گفت: تصمیم گیران در حوزه مدیریت تبلیغات باید از جزئیات و اصول تبلیغ آگاه باشند اما نه بدین معنا که خودشان به عنوان اپراتور در شبکه های مجازی فعالیت کنند.

جعفرپور افزود: تصمیم گیران در حوزه تبلیغات فرهنگی می توانند این آگاهی را از طریق مشورت کسب کنند. به عنوان مثال امکان اینکه یک نماینده مجلس در همه امور متخصص باشد وجود ندارد و طبیعتاً باید از متخصصین و اهل فن مشورت بگیرد.

نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی  همچنین گفت: با تلاش هایی که در مجلس انجام می شود و تصحیح آئین نامه داخلی، ضوابط حضور افراد در کمیسیون های تخصصی مانند کمیسیون فرهنگی، کشاورزی و آموزش در دوره بعدی مجلس با دقت بیشتری اجرا خواهد شد و نگرانی ها از بابت فرهنگی نبودن و یا متخصص نبودن تصمیم گیران برطرف خواهد شد.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین