پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۴ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 19

ساختمان جدید اداره بیمه سلامت لارستان به بهره برداری می رسد

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه ساختمان جدید اداره بیمه سلامت لارستان در دهه فجر امسال و در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بهره‌برداری می‌رسد، از…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه ساختمان جدید اداره بیمه سلامت لارستان در دهه فجر امسال و در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بهره‌برداری می‌رسد، از مدیرکل بیمه سلامت استان فارس خواست نسبت به امکانات و تجهیزات داخلی و اداری این ساختمان نیز اقدام کنند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، دکتر فرهاد لطفی مدیرکل بیمه سلامت استان فارس با معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان دیدار و گفتگو نمود.

جلیل حسنی در این نشست با بیان اینکه لارستان پتانسیل های متعددی در حوزه های مختلف دارد؛ اظهار داشت:  لارستان به تنهایی گسترده ترین شهرستان استان فارس با حدود ۱۵ هزار کیلومتر مربع می باشد که از چندین استان کشور پهناورتر است، به‌طوری‌که از شرقی ترین تا غربی ترین نقطه ی شهرستان حدود ۳۸۰ کیلومتر است و دارای ۶ بخش و ۸شهر می باشد.

وی  با تاکید بر اینکه بخشی از زیرساخت‌های شهرستان توسط خیرین ساخته شده است؛ افزود: اگر دولت برای ایجاد زیرساخت‌ها یک قدم بردارد، مطمئنا خیرین منطقه لارستان چند برابر آن گام بر خواهند داشت و در صحنه حضور دارند.

فرماندار ویژه لارستان ادامه داد: مشارکت مردم لارستان در عرصه‌های مختلف ستودنی است و خیرین در تمامی عرصه ها حضوری فعال دارند اما از آن طرف افراد نیازمند که زیرمجموعه بیمه سلامت هستند نیز در این شهرستان کم نیستند، بنابراین یکی از اولویت‌های اساسی در حقیقت همین بحث ارتقاء سطح بیمه سلامت است، اگرچه اداره بیمه سلامت شهرستان یکی از برترین های ادارات است، اما هنوز این اداره با مشکلات عدیده ای روبرو است که انتظار می‌رود اداره کل استان، به اداره بیمه سلامت لارستان توجه ویژه ای نماید.

 معاون استاندار فارس با تاکید بر اینکه اداره بیمه سلامت لارستان، شهرستان‌های خنج و گراش را هم تحت پوشش خود دارد؛ خواستار ارتقاء اداره بیمه سلامت لارستان به سطح معاونت اداره کل، افزایش نیروی انسانی، خودرو، تجهیزات اداری، تفویض اختیار و تامین اعتبار بیشتر برای این اداره شد.

 حسنی با بیان اینکه ساختمان جدید اداره بیمه سلامت لارستان در دهه فجر امسال و در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بهره‌برداری می‌رسد؛ از مدیر کل بیمه سلامت استان فارس خواست نسبت به امکانات و تجهیزات داخلی و اداری این ساختمان نیز اقدام کنند.

نماینده عالی دولت در لارستان در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: تعداد زیادی از مردم وقتی به بعضی مطب‌ها مراجعه می‌کنند؛ پزشکان اعلام می‌نمایند که تحت قرارداد بیمه سلامت نیستند و این مهم برای مردم معضلی شده است چرا که مردم حق دارند، وقتی بیمه شده‌اند؛ پزشکان و متخصصان آنها را پذیرش و بیمه سلامت را قبول داشته باشند، لذا اداره کل بیمه سلامت این موضوع را به جد پیگیری نمایند تا این پزشکان قراردادی را با بیمه سلامت و وزارت بهداشت تنظیم، تا در ارائه خدمات درمانی به مردم روان سازی ایجاد شود و ارتقای سلامت مردم را در پی داشته باشد.

 وی در ادامه با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ هزار لارستانی در کشورهای حوزه خلیج فارس مشغول به کار و تلاش هستند؛ افزود: با توجه به این ظرفیت ها و زمینه های موجود، می توان قطب توریسم درمانی را در این شهرستان ایجاد نمود.

فرماندار ویژه لارستان در پایان اظهار داشت: فرمانداری و دیگر دستگاه های خدمات رسان در کنار بیمه سلامت حضور دارند، تا خدمات رسانی بهتر از گذشته به مردم صورت پذیرد.

مدیر کل بیمه سلامت استان فارس هم قول مساعد داد تا موارد مطرح شده از سوی فرماندار را پیگیری و اجرایی نماید.

در این نشست همچنین علی اصغر علی پور معاون سیاسی فرمانداری ویژه لارستان، مصطفی ایران نژاد و سعید توسلی  معاونین اداری و مالی بیمه سلامت استان فارس و رضا احمدی رئیس اداره بیمه سلامت لارستان نیز حضور داشتند و مواردی را مطرح کردند.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۴:۱۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین