شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۴ق.ظ
::آخرین مطلب 34 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

اولین کارگاه کشت زعفران در اوز برگزار شد

برای نخستین بار کارگاه آموزش کشت زعفران در اوز در دانشگاه آزاد اوز برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از اوز امروز، برای نخستین بار کارگاه آموزش کشت…

برای نخستین بار کارگاه آموزش کشت زعفران در اوز در دانشگاه آزاد اوز برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از اوز امروز، برای نخستین بار کارگاه آموزش کشت زعفران در اوز به همت شرکت پژواک اندیشه خاطره سبز با همکاری شورای اسلامی شهر اوز و تحت نظارت ادارات وابسته به سازمان جهاد کشاورزی، در دانشگاه آزاد اوز برگزار شد.

در ابتدای این کارگاه خاطره حاجی پور مدیر شرکت پژواک اندیشه خاطره سبز توضیحاتی در مورد نحوه پیگیری های انجام شده جهت برگزاری این کارگاه و اهداف آن داد.

آتش فراز بخشدار اوز ضمن تشکر از برگزار کنندگان این کارگاه گفت: برای هر کارآفرینی نیاز به آموزش است هدف این نیست که حتما همه افراد شرکت کننده در این کارگاه در آینده به کشت زعفران مشغول شوند بلکه اگر تعدادی از شما هم جذب این کار شوند کافی است، بنابراین اگر آموزش های لازم در هر زمینه ای توسط متخصصین آن حوزه داده شود ما در در منطقه به واسطه این مشاغل به خودکفایی خواهیم رسید.

نظام پور رئیس نمایندگی جهاد کشاورزی اوز نیز در سخنانی گفت: سازمان جهاد کشاورزی با اهداف کلان حمایت، هدایت و نظارت بر تولیدات و عرصه تولیدات تلاش دارد که بتواند اشتغال هایی را در شهرهای کوچک و روستاها ایجاد کند و بی شک برگزاری این‌گونه کلاس های اموزشی باعث می شود که جامعه با این مشاغل آشنا شوند.

در ادامه این کارگاه مهندس مریم زارعی از مدرسین برتر استانی به ارائه آموزش های لازم در باره کاشت زعفران در محیط های خاکی، گلخانه ای، ایروپونیک و هیروپونیک پرداخت.

در این کارگاه آموزشی بیش از ۴۰ نفر شرکت داشتند که به آن ها گواهی شرکت در کارگاه داده خواهد شد.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۳:۲۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین