جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۰ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

مدارس برتر در جشن عاطفه ها مورد تقدیر قرار گرفتند

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) لارستان از مدارس برتر لارستان در برگزاری جشن عاطفه ها و جذب در آمد تجلیل کرد. به گزارش میلاد لارستان هوشنگ دلاور به نقل…

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) لارستان از مدارس برتر لارستان در برگزاری جشن عاطفه ها و جذب در آمد تجلیل کرد.

به گزارش میلاد لارستان هوشنگ دلاور به نقل از روابط عمومی کمیته امدادامام خمینی(ره) لارستان، هوشنگ دلاور به همراه اسماعیلی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش لارستان با حضور در مدارس و با اهدای لوح تقدیری که به امضاء معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، مدیر آموزش و پرورش و رییس کمیته امداد لارستان رسیده بود از مدارس برتر در زمینه برگزاری جشن عاطفه ها و جذب در آمد بیشتر نقدی و کالا تجلیل کردند.

رئیس کمیته امداد لارستان ضمن قدردانی از زحمات و تلاش این مدارس گفت: در جشن عاطف های امسال که در مهرماه برگزار گردید اولیاء و مربیان و دانش آموزان نقش بسیار ارزشمندی را ایفاء نمودند که پس از جمع بندی درآمدهای هر مدرسه و همچنین کیفیت اجرای برنامه های، مدارس برتر انتخاب شدند.

دلاور با اشاره به اعلام اسامی مدارس انتخاب شده، تصریح کرد: دبیرستان فاطمیه، دبستان های اسماعیل نژاد پسر و دختر، کامیابی خور، نجف پناه، شرف، حدادنژاد و مدارس اوز شامل خوشابی، احمدیان، زمین پیما و محمدعلی خضری مدارس منتخب در جشن عاطفه ها هستند.

این مسئول اضافه کرد: مدارس سه بخش مرکزی، اوز و صحرای باغ در جشن عاطفه های امسال مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال کمک نقدی و ۶۳ میلیون ریال کمک غیر نقدی را به دانش آموزان نیازمند اهداء داشته اند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۸:۰۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین