پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۰ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

شافعیان: همدلی و یکدلی عامل قهرمانی شهید چمران لارستان بود

سرمربی تیم شهید چمران لارستان گفت: ما یک هدف داشتیم و آن قهرمانی لیگ برتر بود که با یکدلی به آن رسیدیم. به گزارش میلاد لارستان نشمین شافعیان در گفت‌و‌گو…

سرمربی تیم شهید چمران لارستان گفت: ما یک هدف داشتیم و آن قهرمانی لیگ برتر بود که با یکدلی به آن رسیدیم.

به گزارش میلاد لارستان نشمین شافعیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم، پس از پیروزی مقابل تأسیسات دریایی در تهران و مسجل شدن قهرمانی تیمش در یک هفته مانده به پایان مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان اظهار داشت: بچه‌ها از دقایق اول مسابقه باانگیزه بودند و خیلی خوب بازی را شروع کردند. تیم ما خیلی خوب دفاع کرد و جنگید. در نهایت با برد قاطع و اختلاف ۱۰ گل، نتیجه را به نفع خود به پایان بردیم.

وی افزود: در بازی رفت با تأسیسات دریایی، هیچ‌کس فکر نمی‌کرد مسابقه را به نماینده تهران واگذار کنیم. عواملی دست به دست هم دادند که نتوانیم به پیروزی برسیم ولی این مسئله روی تیم ما تأثیری نگذاشت.

سرمربی شهید چمران لارستان ادامه داد: از همان روز برای بازی برگشت با تأسیسات برنامه‌ریزی کردیم. تمریناتمان را هر هفته و بنا به همان مسابقه انجام می‌دادیم. شرایط تیمی ما در نیم‌فصل دوم به‌طور کلی تغییر کرد و سبب شد هم در دفاع و هم در حمله خیلی بهتر و متفاوت‌تر از نیم‌فصل اول ظاهر شویم.

 

شهید چمران لارستان مقابل نماینده البرز برنده اعلام شد

فاطمه کاملی، سرپرست تیم نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: در هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان، تیم شهید چمران در لارستان میزبان تیم هیأت هندبال البرز بود، اما نماینده البرز در این بازی حضور نیافت.

وی افزود: به دلیل غیبت غیر موجه تیم هیأت هندبال البرز، سازمان لیگ فدراسیون هندبال این دیدار را با نتیجه ۱۰ بر صفر به سود تیم شهید چمران لارستان اعلام کرد.

به گزارش میلاد لارستان تیم شهید چمران لارستان با کسب این برد در صدر جدول رده‌بندی جای گرفت، تا کماکان شانس نخست قهرمانی در این فصل باشد.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱:۴۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین