جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۲ق.ظ
::آخرین مطلب 17 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

افتتاح بازارچه صنایع دستی وغذایی بومی در لارستان

در دومین روز از دهه مبارک فجر، بازارچه فجر لارستان شامل نمایشگاه صنایـع دستی و غذایـی بومی و نمـایشگاه دستاوردهای انقلاب در محل بازار بروند شهرقدیم لار افتتاح شد. به…

در دومین روز از دهه مبارک فجر، بازارچه فجر لارستان شامل نمایشگاه صنایـع دستی و غذایـی بومی و نمـایشگاه دستاوردهای انقلاب در محل بازار بروند شهرقدیم لار افتتاح شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار، در این بازارچه؛ هنر و خلاقیت ۱۱۰ نفر از صاحبین مشاغل خانگی و هنرمندان صنایع دستی از شهر لار، بانوانی از بخشهای صحرای باغ و جویم، روستاهای بخش مرکزی و عشایر در قالب ۹۵ غرفه در معرض دید عموم قرار گرفته است.

در بخش صنایع دستی، آثاری از قبیل گلیم بافی، خوس بافی، کار با چرم، نمد بافی، تابلوهای نقاشی، سفالگری، معرق، کار با چوب، ویترای، آکواریوم، تراریوم، دوخت لباس، گلهای چینی، ست آشپزخانه و بدلیجات در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته و در بخش مواد غذایی نیز انواع نان و شیرینی های محلی، انواع دسر و کیک های خانگی، فرآورده های لبنی، سبزی خشک و تازه و انواع جوانه ها به فروش می رسد.

در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب هم ۵۸ دستگاه اجرایی شهرستان با پخش کلیپ، بروشور، تشریح چهره به چهره مسئولین و ارائه بنرها و تراکتهای تبلیغاتی، دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای بازدیدکنندگان تشریح می کنند.

در مراسم افتتاح این بازارچه که به همت دفتر امور بانوان فرمانداری، کمسیون بانوان شورای اسلامی شهر لار و همکاری شهرداری لار برپا شده است، جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و معاونین فرمانداری، محمدرضا قنبرنژاد شهردار لار، رحیم بیژنی رییس شورای اسلامی شهر لار و اعضای شورا، رؤسای ادارات، غرفه داران و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

باقریه مشاور فرماندار ویژه لارستان درآئین افتتاح، هدف از برپایی این بازارچه را حمایت از هنرمندان صنایع دستی و تلاشگران حوزه مشاغل خانگی و غذایی شهرستان عنوان کرد.

این مراسم با نور افشانی و برش کیک ۴۰ سالگی انقلاب توسط یکی از اعضاء خانواده های شهید انقلاب شهرستان همراه بود.

بازارچه فجر لارستان تا ۲۲ بهمن ماه همه روزه صبحها از ساعت ۹ تا ۱۳ و بعدازظهر از ساعت ۱۵ تا ۲۳ پذیرای بازدید عموم خواهد بود.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۵:۱۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین