پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۵ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

بهره برداری از طرح های عمرانی بخش بنارویه+عکس

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، چند طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال در بخش بنارویه لارستان افتتاح و به بهره برداری رسید. به گزارش…

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، چند طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال در بخش بنارویه لارستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ بمناسبت دهه مبارک فجر، با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، احسان طاهری معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری، حجت الاسلام روانبخش امام جمعه، احمد علمدار بخشدار بنارویه و جمعی از مسئولین و قشرهای مختلف مردم، چندین طرح عمرانی، درمانی و زیربنایی در بخش بنارویه لارستان افتتاح و یا ساخت آن آغاز شد.

بهره برداری از یک دستگاه OPG در درمانگاه بنارویه با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال جهت عکسبرداری از دهان و دندان و فک بیماران، کانون سلامت محله ای بنارویه، ساختمان اداره برق بنارویه در زمینی به مساحت ۲۷۰۰ متر مربع با زیربنای ۲۱۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال، نصب ۶ دستگاه پست هوایی با اعتبار ۴ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال، بهره‌برداری از طرح افزایش قدرت چهار دستگاه ترانسفورماتور با اعتبار ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال و طرح روشنایی معابر روستای شرفویه با اعتبار ۵۲۰ میلیون ریال از مهمترین طرح های افتتاح شده در بخش بنارویه بود.

پیش از این نیز کلنگ آغاز ساخت پارک کوهپایه ای اتحاد روستای لاغران بخش بنارویه با حضور فرماندار ویژه لارستان به زمین زده شد.

این پارک قرار است در زمین به مساحت چهار و نیم هکتار با اعتباری بالغ بر ۱۰  میلیارد ریال تا یک سال آینده احداث شود.

فرماندار ویژه لارستان همچنین از بازارچه صنایع دستی، غذایی و بومی بانوان شهر بنارویه نیز بازدید نمود.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۸:۲۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین