شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۲ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

جامعه کار لارستان چهل سالگی انقلاب را جشن گرفت+عکس

جامعه کار لارستان طی آیین با شکوهی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفت. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی…

جامعه کار لارستان طی آیین با شکوهی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفت.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی لارستان، شمار زیادی از کارگران، کارفرمایان، اصناف و بازاریان همراه با خانواده­های خود در شامگاه شانزدهم بهمن ماه در تالار وحدت لارستان گرد هم آمدند و بالندگی انقلاب اسلامی در سال چهلم از حیات پر برکت­­اش را گرامی داشتند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان همراه با دو معاون خود به جمع جامعه کار در این مراسم پیوست تا در شادی حاضران سهیم باشد.

جلیل حسنی فرماندار طی سخنانی به برشماری گوشه­ای از خدمات انقلاب در طی چهل سال گذشته پرداخت و تأکید کرد لارستان به واسطه مجاهدت روحانیت بیدار و همراهی مردم ولایتمدار، نقش برجسته­ای در شکل­گیری انقلاب اسلامی ایفا کرد و پس از انقلاب نیز همواره و در همه صحنه­ها از میراث خمینی کبیر حراست و پاسداری کرده است.

 

عبدالمهدی قاسمی معاون مدیرکل و رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی لارستان نیز در آغاز مراسم ضمن خوشامدگویی و تبریک ایام­الله دهه فجر در سخنانی کوتاه چهار دهه اقتدار، استقلال، محرومیت­زدایی، خوداتکایی و چهل سال عزت، افتخار و بالندگی انقلاب شکوهمند اسلامی را از برکت خون شهدا و رهین ایثارگری خانواده­های معزز شهیدان، جانبازان، ایثارگران، رزمندگان و تمام دلسوزان ایران سلامی برشمرد.

علی­محمد ابراهیمی­زاده رئیس اداره صنعت معدن و تجارت لارستان نیز در سخنان کوتاهی ضمن تشکر از حضور اصناف، بازاریان و صنعت­گران و تبریک ایام­الله دهه فجر به بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه صنعت و بازرگانی پرداخت.

 

سرودخوانی گروه طاها، هنرنمایی هادی حبشی خواننده شناخته شده لارستانی، خاطره­گویی از دوران انقلاب، اجرای مسابقه و اهدای جوایز شامل کمک هزینه سفر زیارتی به مشهد مقدس از جمله برنامه های جشن بزرگ انقلاب از سوی جامعه کار  لارستان بود.

این آیین با تلاش کمیته­ های «کارگری و کارفرمایی» و «اصناف» از ستاد بزرگداشت دهه فجر لارستان ترتیب یافت.

 

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۳:۲۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین