شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۷ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

خروش سیل آسا مردم لارستان در هوای بارانی

راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن همزمان با سراسر کشور در لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان امروز ملت انقلابی لارستان و ایران اسلامی با حضوری پرشـکوه، وحـدت و هـمبسـتگـی ملـی…

راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن همزمان با سراسر کشور در لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان امروز ملت انقلابی لارستان و ایران اسلامی با حضوری پرشـکوه، وحـدت و هـمبسـتگـی ملـی خود را در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن به نمایش گذاشتند.

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه امسال در شهر لار از ساعت ۹:۳۰ دقیقه و در هوایی بارانی و بانشاط آغاز شد. برخلاف آنچه پیش بینی می شد و انتظار می رفت به دلیل بارش باران جمعیت کمتری در راهپیمایی شرکت کنند، مردم غیور، شهیدپرور، ولایی و انقلابی لارستان با حضوری پرشکوه تر نسبت به سالیان گذشته، در جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران، برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار خود به ثبت رساندند.

این راهپیمایی بزرگ از چهارراه پیروزی آغاز و پس از طی مسیرهای خیابان آیت الله خامنه ای، خیابان ساحلی، خیابان مدرس شمالی، میدان مدرس، خیابان مدرس جنوبی در حسینیه اعظم به پایان رسید.

شرکت کنندگان در راهپیمایی امروز لارستان با سردادن شعارهای ماندگاری همچون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آل سعود خائن»، «نه سازش نه تسیلم» و غیره انزجار خود را از استبدادگرایی مستکبرین عالم به نمایش گذاشتند.

حمل نمادین تابوت شهید ۶ ساله عربستانی «زکریا بدر علی الجابر» که به دست وهابیون افراطی به شکلی فجیع به شهادت رسیده بود از دیگر جلوه های دفاع از مظلوم بود.

در پایان این مراسم، دکتر جمشید جعفرپور نماینده مردم شهرستانهای لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی در سخنانی گوشه هایی از پیشرفت ۴۰ ساله نظام اسلامی را برشمرد و بر لزوم تلاش بیشتر مسئوولان و مردم در حرکت به سمت پیشرفت و توسعه تأکید کرد.

پایان بخش این مراسم قرائت قطعنامه همراه با شعار «مرگ بر آمریکا» بود.

گفتنی است مراسم های مشابهی نیز در سطح ۶ بخش و ۸ شهر و همچنین روستاهای تابعه لارستان برگزار شد.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین