پنج شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۴ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

بهره برداری و کلنگ زنی 2 مدرسه در روستاهای «علی آباد» و «مهرآباد» لارستان

آئین بهره برداری و کلنگ زنی ۲ مدرسه در روستاهای «علی آباد» و «مهرآباد» از توابع بخش مرکزی لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی…

آئین بهره برداری و کلنگ زنی ۲ مدرسه در روستاهای «علی آباد» و «مهرآباد» از توابع بخش مرکزی لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش لارستان، در مراسمی با حضور نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی،معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش لارستان،معاون پشتیبانی فرمانداری ویژه و روسای برخی ادارات و تعدادی از معتمدان محلی، دبستان شش کلاسه شادروان سجادی روستای علی آباد مرکزی افتتاح شد.

این آموزشگاه در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع و با زیربنای ۴۸۰ متر متر مربع با هزینه ای بالغ بر هفت میلیارد ریال توسط خیر اندیش ارجمند امین سجادی ساخته شده است و توسط اداره کل نوسازی مدارس فارس، محوطه سرویس بهداشتی،آبخوری و تجهیزات آموزشی این آموزشگاه با هزینه ای بالغ بر ۳میلیارد ریال ساخته و تجهیز شده است.

همچنین با حضور مسئولان، کلنگ ساخت دبستان چهارکلاسه روستای مهرآباد به زمین زده شد. این آموزشگاه که به نام شادروان بانو نجفی نامگذاری خواهد شد توسط خیر اندیش عزیز احمد امینا زاده با مشارکت اداره‌کل نوسازی مدارس فارس با زیربنای ۲۷۰ متر مربع ساخته میشود.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۳:۳۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین