جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۱ب.ظ
::آخرین مطلب 41 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

چرا مسیرهای راهپیمایی در لار سیستم صوتی ندارند؟!

یکی از معضلات همیشگی مسیرهای راهپیمایی و مراسم های بزرگ در شهر لار، عدم برخورداری از سیستم صوتی ثابت در خیابانها و کیفیت نامطلوب صدا است. به گزارش میلاد لارستان…

یکی از معضلات همیشگی مسیرهای راهپیمایی و مراسم های بزرگ در شهر لار، عدم برخورداری از سیستم صوتی ثابت در خیابانها و کیفیت نامطلوب صدا است.

به گزارش میلاد لارستان برای برگزاری مناسبتهای ملی و مذهبی، در اکثر شهرهای کشور، خیابان های اصلی و پرتردد مجهز به سیستم های صوتی قوی و متصل به هم هستند اما متأسفانه با وجود نیاز محسوس خیابان های شهر لار به دستگاههای صوتی، متأسفانه تاکنون هیچ اقدمی در این زمینه صورت نگرفته است.

یکی از مشکلات همیشگی در راهپیمایی های شهر لار، نبود سیستم صوتی ثابت و باکیفیت است و متأسفانه به دلیل استفاده از سیستم های صوتی سیار، همیشه پخش صدا در مراسم های بزرگ با مشکل مواجه بوده و کیفیت معمول را ندارد.

نیاز است تا پیگیری مسئولان مربوطه و ادارات متولی برگزاری مراسم های ملی و مذهبی به ویژه راهپیمایی ها، با تجهیز مسیرهای اصلی مثل  چهارراه پیروزی، میدان شهید نصیری لاری، خیابان آیت الله خامنه ای، خیابان ساحلی، خیابان مدرس شمالی، میدان مدرس، خیابان مدرس جنوبی تا حسینیه اعظم که به طور معمول در شهر لار مرکز اصلی برگزاری مراسم ها هستند، به سیستم صوتی مدرن تجهیز شود.

شوربختانه در مراسم باشکوه اخیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر لار، عدم برخورداری از سیستم صوتی قوی و باکیفیت، باعث بروز مشکلات و پخش نامطلوب صدا به ویژه در پایان این برنامه بزرگ شده بود.

به نظر می رسد برای اجرای این مهم نیاز به هزینه کلان یا پیگیری زیاد نباشد و بتوان با نامه نگاری های ساده با مسئولان بالادستی بودجه و امکانات مورد نیاز را جذب کرد.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۷:۳۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

7 Responses to “چرا مسیرهای راهپیمایی در لار سیستم صوتی ندارند؟!”

  1. ناشناس گفت:

    شورای هماهنگی واداره تبلیغات تلاش کنند

  2. ناشناس گفت:

    احسنت بر ناشناس گل گفتی

  3. عبدالرضا گفت:

    ستاد برگزاری دهه مبارک فجر چندین جلسه تشکیل میده و وظایف هر اداره و نهاد مشخص و صورتجلسه میکنه اما در زمان اجرا اون مسولی که کوتاهی میکنه و به وظیفش عمل نمیکنه نه توبیخ میشه و نه کار پیگیری میشه همین امر باعث میشه هر ساله تکرار بشه و متاسفانه بعد از مراسم همه یادشون میره
    مسولی که با خودرو اداره میایی تو جلسه شرکت میکنی بعدشم با سهل انگاری خیلی راحت از کنار قضیه میگذری اون دنیا ما یقتو میگیریم چرا که ما به وظیفمون عمل کردیم و اومدیم اما تو حقوق بگیر به وظیفه قانونیت عمل نکردی و به انقلاب و نهضت امام خیانت کردی
    دوستان ما در سازمان تبلیغات جواب بدن واقعا وظیفه شما چیه ؟

  4. ناشناس گفت:

    سلام
    اگه جهت اجرای سیستم صوتی خواستید اطلاع بدید
    از لحاظ کارشناسی و اجرا و…
    در خدمتیم

  5. ناشناس گفت:

    شماره تماس بنده
    ۰۹۱۷۲۵۱۳۲۵۹

  6. ناشناس گفت:

    چرا نوشته ناشناس تغییر دادی ترسو از سید ترسیدی یا فشار بات اورد حق تلخ است ولیکن……………………………..

  7. ناشناس گفت:

    سازمان تبلیغات اسلامی لار باید پاسخگو باشه که کلا تو شهر چکاره هست…ما که کاری از اینا نمیبینیم!!

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین