شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۹ق.ظ
::آخرین مطلب 48 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

مسئولين؛ خدا قوت و اما

چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي در جاي جاي ميهن اسلامي با خوشي و خرّمي پايان پذيرفت. هرچند شيطان صفتان دو روز بعد از مراسم شكوهمند به خيال واهي خودشان با…

چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي در جاي جاي ميهن اسلامي با خوشي و خرّمي پايان پذيرفت. هرچند شيطان صفتان دو روز بعد از مراسم شكوهمند به خيال واهي خودشان با انفجار اتوبوس نيروهاي سپاه پاسداران ميخواستند شيريني اين پيروزي را به كام مردم تلخ نمايند، اما روبه صفتان بدانند خون عزيزان گلگون كفن ضايع نخواهد شد و دست انتقام الهي آنان را به كيفر اعمالشان خواهد رساند.

در لارستان نيز خوشبختانه همزمان با ۲۲ بهمن نزول رحمت الهي همه منطقه را فرا گرفته بود و نعمات خداوندي مضاعف گرديد و مردم مسير هميشگي راهپيمايي را با صلابت طي كردند و در كنار مرقد حضرت آيت الله آيت اللهي تجمع نموده و به سخنراني و قرائت قطعنامه پرداختند.  اميد كه اين مراسم ساليان دراز ادامه يابد و اين انقلاب به انقلاب حضرت بقيه ا لله الاعظم(عج) متصل شود.

اما در مراسم دهه فجر امسال چند نكته رخ داد كه تذكر يك مورد آن خالي از لطف نيست.

تهيه كيك فان متري: هرچند اينگونه كارها در بعضي از شهرستانها و مراكز استانها صورت مي گيرد و مي گويند شادابي مردم در ايام شادي هيچ مانعي ندارد ما هم اين قضيه را مردود نمي دانيم اما انقلاب اسلامي ايران كه با خون شهدا آبياري شده با گذشت چهل سال جهاد و شهادت كماكان ادامه دارد مي بايد با اهداف شهدا گام برداريم و از مسير آنان منحرف نشويم.

اين نكته را نه تنها براي مسئولين خودمان، بلكه براي همه مسئولين عرض مي كنم.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۷:۴۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین