یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۲ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

افتتاح دفتر خبری صدا و سیما در گراش

فاز نخست دفتر خبرگزاری صدا وسیما در شهرستان گراش استان فارس به بهره برداری رسید. به گزارش میلاد لارستان به نقلخبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، به منظور پوشش و…

فاز نخست دفتر خبرگزاری صدا وسیما در شهرستان گراش استان فارس به بهره برداری رسید.

به گزارش میلاد لارستان به نقلخبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، به منظور پوشش و انعکاس بهتر رویداد‌های خبری گراش در رسانه ملی، فاز نخست دفتر خبرگزاری صدا و سیما در این شهرستان با حضور سید تقی سهرابی مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس، افتتاح شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس در مراسم افتتاحیه، به مهمترین رسالت دفاتر خبرگزاری صدا و سیما در شهرستان‌ها اشاره کرد و گفت: سرعت یکی از اصول مهم در انتقال خبر و پیام است، بنابراین دفاتر خبری شهرستان‌ها با رویکرد حرفه‌ای و امکانات بهتر می‌توانند با سرعت، رویداد‌های شهرستان و مطالبات مردم را به نحو احسن به شبکه‌های ملی منتقل کنند.

سهرابی به مردم گراش نوید داد که به زودی گیرنده‌ی دیجیتال در روستا‌های آغصه و کنگ و ریشه تقویت و با نصب تی سی ۳، شبکه‌های دیجیتال گراش از ۲۰ شبکه به ۳۰ شبکه افزایش خواهد یافت.

فرماندار شهرستان گراش گفت: دفتر خبرگزاری صدا وسیما در شهرستان گراش در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۲۰۴ متر مربع و ۶۰۰ مترمربع زیربنا، در ۲ طبقه و ۴ واحد مجزا ساخته شده است.

فرودی افزود: برای فاز نخست این دفتر ۶۰۰ میلیون تومان هزینه شده که ۴۵۰ میلیون تومان آن توسط خیرین محلی مرحوم حاج علی حسین شیری و یعقوب ابراهیمی و ۱۵۰ میلیون تومان توسط دولت پرداخت شده است.

وی گفت: ۳ فاز دیگر این دفتر شامل استودیو و مهمانسرا در سال‌های آینده به بهره برداری می‌رسد.

شهرستان گراش با ۹ هزار و ۷۷۲ هکتار مساحت و ۵۴ هزار نفر جمعیت در جنوب فارس قرار دارد و دو خبرنگار و تصویر بردار، گزارش و خبر‌های این شهرستان را از طریق رسانه ملی منعکس می‌کنند.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین