دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۳ب.ظ
::آخرین مطلب 30 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

ترافیک رویدادهای مهم ورزشی در لارستان

رییس اداره ورزش و جوانان لارستان از برگزاری رویدادهای مهم ورزشی در روزهای پنجشنبه و جمعه خبر داد. محمدحسن طیبی در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان با بیان…

رییس اداره ورزش و جوانان لارستان از برگزاری رویدادهای مهم ورزشی در روزهای پنجشنبه و جمعه خبر داد.

محمدحسن طیبی در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان با بیان اینکه مسابقات کاراته سبک “کیوکوشین TWF” قهرمانی استان فارس با حضور ۴۵۰ نفر از بانوان ورزشکار برای نخستین بار به میزبانی شهر لار برگزار می شود، اظهار داشت: این مسابقات عصر امروز پنجشنبه آغاز و تا عصر روز جمعه ۳ اسفندماه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات در سالن شهدا شهر لار برگزار و به تیم ها و نفرات برتر علاوه بر جوایز، حکم و کاپ قهرمانی اهدا می شود، افزود: به مناسبت روز زن از خانم علی پور بانوی لارستانی قهرمان مسابقات کشوری تجلیل خواهد شد.

رییس اداره ورزش و جوانان لارستان با اشاره به اینکه بازی نهایی مسابقات هندبال بانوان جنوب کشور رده سنی نوجوانان به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی شهید چمران لارستان با همکاری هیات هندبال لارستان صبح روز جمعه ۳ اسفندماه در سالن ورزشی مرحوم رزمیوش مجموعه تختی شهر لار برگزار می شود، تصریح کرد: این مسابقات از روز سه شنبه هفته جاری با حضور تیم های گچساران، شهید چمران لارستان، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، اراک، باب الحوائج لارستان و یزد آغاز شده است و در بازی فردا تیم های قهرمان و برتر معرفی خواهند شد.

این مسوول همچنین از برگزاری فینال مسابقات قهرمانی فوتبال بزرگسالان لارستان یادواره شهید دانشیار بین تیم های شهید چمران لارستان و سایپا استوار در مجموعه تختی شهر لار خبر داد و گفت: این بازی عصر امروز پنجشنبه مورخ ۲ اسفندماه از ساعت ۱۴:۰۰ شروع می شود و آیین اهدای کاپ قهرمانی و جوایز از ساعت ۱۶:۰۰ برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مسابقات مچ اندازی شهرستان های جنوب فارس در روز جمعه ۳ اسفندماه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۹ عصر به میزبانی شهر لار برگزار می شود، اضافه کرد: این مسابقات با حضور شهرهای خنج، گراش، جهرم، لامرد و لارستان در سالن شهید تسلیم مجموعه فرهنگی ورزشی استادیوم شهید دانشیار برگزار خواهد شد.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲:۰۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین