شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۶ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4
در درخواستهای مردمی میلاد لارستان بخوانید:

از هزینه درمانگاه های شبانه روزی تا سنددار شدن زمین شهرک بوستان و بنیاد برکت و قطع درختان

بخش دیگری از درخواستهای مردمی البته با تاخیری قابل توجه به علت شلوغی برخی فعالیت در ادامه آورده شده است. ضمن اینکه خواهشمندیم پوزش ما را در بروزرسانی به موقع…

بخش دیگری از درخواستهای مردمی البته با تاخیری قابل توجه به علت شلوغی برخی فعالیت در ادامه آورده شده است. ضمن اینکه خواهشمندیم پوزش ما را در بروزرسانی به موقع مشکلات مردمی پذیرا باشید به اطلاع می رساند میلاد لارستان حسب وظیفه و تا حد امکان در اعلان و بیان مشکلات و پیگیری آنها به مسئولان تذکرات لازم را ارائه می دهد.  در حال حاضر سامانه پیگیری مشکلات مردمی با  شماره ۲۰۰۰۳۰۰۰۰۵۰۰۰۰ در خدمت شما می باشد. البته سامانه جدیدی نیز ارائه شده که در زیر می توان آن را ملاحظه نمود. بخش دیگری از مشکلات مردمی در سال ۹۷ را در ادامه می توان مرور نمود. قابل توجه مسئولین محترم

 

۱) در خبر شبكه استان (۱۴ بهمن) اعلام شد كه بنياد بركت براي ساخت ۲۲ مدرسه در شهرستان كازرون ۲۲ ميليارد تومان كمك خواهد كرد  پس اين بنياد كجاست كه ما از آن بي بهره‌ايم؟ (قابل توجه فرمانداری ویژه لارستان و دفتر نماینده جهت پیگیری)

۲) لطفا در خصوص سنددار شدن زمين‌هاي شهرك بوستان چرا بعد از چندين سال هنوز اقدام قابل توجهي انجام نگرفته است. (قابل توجه سازمان زمین شهری و ثبت اسناد)

 

۳)‌بنده ساكن لطيفي هستم كه مدت قريب به سه ماه تلفن منزلمان قطع مي‌باشد با پيگيري‌هاي مكرر از طريق مخابرات لطيفي و لار هنوز مشكل پابرجاست. گفتني است قطعي تلفن قطعي اينترنت را نيز در بر داشته كه به موجب آن حجم بالايي از اينترنت خريداري شده نيز به دليل اتمام مدت زمان آن اينترنت نيز بدون استفاده سوخت شده و مجبور به استفاده از اينترنت همراه مي‌باشيم. (قابل توجه مخابرات لار و لطیفی)

 

۴)‌زباله‌هاي جمع شده در حواشي رودخانه محله نو كه جهت جمع‌آوري دير اقدام ميشود يا به علت حمل نامناسب جمع‌آوري آنها، وضع ناموزوني به وجود آورده تمنا داريم به گوش مسئولين رسانده شود تا اقدام عاجل صورت پذيرد.(قابل توجه شهرداری لار)

 

۵) با توجه به اين كه در مغازه‌ها و سوپري‌ها نان‌ها و ساير خوراكي‌هاي محلي در سطح گسترده‌اي به فروش مي‌رسد و روز به روز هم به توزيع‌كنندگان آن اضافه مي‌شود آيا متوليان بهداشتي بر اين كار نظارت دارند كه اين خوراكي‌ها در كجا و توسط چه كساني و با چه مواد اوليه‌اي توليد و به بازار عرضه مي‌شود؟(قابل توجه صنف نانوایی ها)

 

۶)‌لطفاً پيگيري بفرماييد براي تعريض خيابان به سمت پارك شهر كه درختان را قطع كردند آيا براي آن جايگزيني هم در نظر گرفتند؟  به جاي قطع درخت ۱۰ ساله آيا ۱۰ رأس درخت يك ساله كاشتند ؟ با توجه به نياز شهر لار به درخت و فضاي سبز آيا شهرداري تدبيري براي تأمين درختان دارد؟(قابل توجه شهرداری لار و اداره منابع طبیعی)

 

۷)‌ لطفاً گزارشي از كارواش‌هاي سطح شهر تهيه كنيد كه مصرف بي‌رويه آب دارند و شهرداري نظارتي روي اين موضوع ندارد. اگر بتوان براي كارواش‌ها تسهيلاتي در نظر گرفته شود كه آب شهري استفاده نشود يا اين كه آب مصرفي را تصفيه كنند و دوباره به چرخه برگردانند تا مصرف آب در اين بحران كمتر بشود بسیار کاربردی خواهد بود. اين كار نياز به نظارت جدي و سختگيرانه شهرداري دارد كه در مصرف آب صرفه‌جويي شود. (قابل توجه شهرداری لار)

۸) بعضي از مغازه‌داران با قرار دادن وسايلي در جلو مغازه خود مانع از پارك اتومبيل در جلو مغازه خود مي‌شوند  كه اين كار خلاف مقررات مي‌باشد.(قابل توجه شهرداری جهت ایجاد پارکینگ های شهری)

۹) درمانگاههاي شبانه‌روزي جزئي از دولتي هستند ولي هزينه ويزيت آزاد حساب مي‌كنند. دفترچه سلامت را كه اصلاً‌ نگاه نمي‌كنند. هزينه ويزيت‌شان هم  ۲۵۰۰۰۰ ريال هست. ای کاش يك دكتر فهميده نشسته بود.  متأسفانه شهروندان ما به خاطر اين كه اسمش درمانگاه است می گویند هزينه كمتر خواهد بود.(قابل توجه شبکه بهداشت و درمان لارستان)

۱۰)‌چند هفته قبل تلفني با ميلاد  تماس گرفتم كه درمانگاه‌هاي تأمين اجتماعي شهرستان‌هاي اطراف بيماران را به بيمارستان‌هاي شهرستان خود ارجاع مي‌دهند تا با هزينه تأمين اجتماعي معالجه يا عمل جراحي شوند قرار شد شما بررسي كنيد تا بتوان در درمانگاه‌هاي شهرستان لارستان هم اين مورد را عملياتي كرد و شما قول پيگيري دادي لطفاً نتيجه را اطلاع دهيد. (این موضوع در دست پیگیری ست)

۱۱) وقتي از خيابان مسكن مهر سالمندان به طرف اداره كل راه و شهرسازي حركت ميكنيم در قسمتي از خيابان به خاطر شيب امکان ديدن خودرو طرف مقابل وجود ندارد كه خطرآفرين است لطفاً مسئولين رسيدگي كنند.(قابل توجه متولیان مسکن مهر و اداره راه و شهرسازی لارستان) 

 

میلاد لارستان ‌: علیرغم شلوغی فعالیت ها و گاها تاخیر در بروزرسانی مشکلات مردمی ارسالی،‌اما بر آن شدیم تا در خدمتی دیگر مشکلات مردمی را از طریق واتس آپ نیز به گوش مسئولین برسانیم. شما عزیزان علاوه بر سامانه های قبلی(۲۰۰۰۳۰۰۰۰۵۰۰۰۰)پیامکی،‌ایمیل،‌تلفن های دفتر روزنامه می توانید از این پس مشکلات،‌انتقادات و پیشنهادات خود در حوزه عملکردی شهر و روستاو بخش را به شماره زیر نیز واتس آپ نمایید تا خادمین شما در میلاد لارستان پیگیر موضوع گردند.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۷:۵۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین