سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۴ق.ظ
::آخرین مطلب 49 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

جعفرپور از ساخت 3 میلیارد و 500 میلیون تومان پروژه ورزشی در بخش اوز خبر داد

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی  از ساخت ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پروژه  ورزشی در بخش اوز خبر داد و از مساعدتهای دولت درتجهیز امکانات ورزشی سالن اختصاصی تنیس…

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی  از ساخت ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پروژه  ورزشی در بخش اوز خبر داد و از مساعدتهای دولت درتجهیز امکانات ورزشی سالن اختصاصی تنیس روی میز اوز تقدیر و تشکر کرد.

 به همت بلند فرزندان شادروان عبدالله امینی سالن اختصاصی تنیس روی میز اوز افتتاح شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پسین اوز، در آئین افتتاح این طرح، دکتر جمشید جعفرپور نماینده شهرستانهای لارستان، خنج و گراش در مراسم افتتاحیه این سالن ورزشی کار بزرگ ساخت سالن اختصاصی تنیس روی میز اوز توسط عبدالخالق امینی خیر این شهر را ستود و آن را از زمره طرح های ارزشمند و ماندگار برشمرد.

یو کار نیک و پر از اجر معنوی این نیک اندیش را جز صالحات و باقیات دانست و افزود: با ساخت این سالن ورزشی به ظرفیت سالن های ورزشی لارستان افزوده و قطعا موجب رشد و توسعه ورزش در منطقه خواهد شد.

نماینده شهرستانهای لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی از همدلی مردم و مسئولین در انجام کارهای ارزشی و بزرگ به نیکی یاد کرد و ابراز امیدواری نمود: باورود خیرین به حوزه ورزش رفع محرومیت فضای های ورزشی در منطقه بیش از پیش فراهم شود.

دکتر جعفرپور در پایان از ساخت ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پروژه  ورزشی در بخش اوز خبر داد و از مساعدتهای دولت درتجهیز امکانات ورزشی سالن اختصاصی تنیس روی میز اوز تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه معاون استاندار و فرماندارویژه لارستان از خدمات ارزنده خیرین در لارستان و بخش اوز خصوصا عبدالخالق امینی  تقدیروتشکر کرد و گفت: آنچه امروز ما می بینیم الگو و نمونه هم افزایی و هماهنگی مردم و دولت در جامعه است.

جلیل حسنی با بیان اینکه اگر ما در کنار هم باشیم کارها چندین برابر نتیجه خواهد داد، افزود: ساختار فرهنگی مردم اوز موجب شده است همه را در کنار هم برای آبادانی وروحیه  نشاط و شادابی قرار دهد.

فرماندار ویژه لارستان خاطر نشان کرد کار بزرگ ساخت این سالن نتیجه هماهنگی مردم و دولت است.

همچنین بخشدار اوز نیز در این مراسم از عبدالخالق امینی بانی خیر سالن تنیس روی میز اوز به نیکی یاد کرد و بیان داشت: با بهره برداری از این سالن ورزشی می توان روند رو به رشد ورزش در منطقه را تسریع بخشید.

محمدحسین آتش فراز در پایان ضمن اعلام ساخت سالن چندمنظوره دهستان بیدشهر توسط دولت خواهان مساعدت اداره کل ورزش و جوانان استان جهت تکمیل پروژه زمین چمن روستای هیرم و محلچه شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان اوز هم در سخنانی با بیان اینکه این سالن ورزشی با زیر بنایی نزدیک به ۸۰۰ متر مربع در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ متر ساخته شده است، گفت: این سالن شامل بخش اداری، نمازخانه، رختکن بازیکنان، جایگاه اختصاصی مهمانان، آبدارخانه و سرویس های بهداشتی و انباری می شود که مجموعا ۷۵۰ میلیون تومان ساخته شده است.

سیدیوسف حسینی با اشاره به اینکه قسمت اعظم هزینه ساخت این سالن ورزشی توسط عبدالخالق امینی و ۱۱۰ میلیون تومان آن از طرف سایر خیرین مساعدت شده است، تصریح کرد: تجهیز این سالن اعم از کفپوش و پارتیشن بندی و میز های استاندارد بین المللی آن با همکاری مهرداد قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور و همچنین اداره کل ورزش و جوانان استان صورت گرفته است .

رئیس اداره ورزش و جوانان اوز سابقه ورزش تنیس روی میز در اوز را از  سالهای دهه چهل دانست و ادامه داد: ورزش تنیس روی میز اوز همواره دارای نام و نشان در منطقه و حتی استان بوده است.

وی همچنین از احمدو محمد زمین پیما به عنوان حامیان ورزش و فریدون بالانچی به عنوان بنیان گذار نوین  تنیس روی میز در اوز یادکرد و ابراز امیدواری نمود با بهره برداری از این سالن اختصاصی شاهد رشد و توسعه این ورزش در بخش و کل شهرستان باشیم .

در ادامه معاون مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان فارس ضمن تشکر از عبدالخالق امینی بانی ساخت سالن تنیس روی میز اوز ابراز امیدواری کرد: این سالن ورزشی موجب توسعه و بالندگی بیش از پیش ورزش اوز و لارستان باشد.

موسوی با بیان اینکه خیرین دیگری در جهت ساخت اماکن ورزشی در منطقه گام بردارند، افزود: لارستان و بخش اوز را یکی از قطب های ورزش استان فارس است.

این مسئول عنوان کرد: خوشبختانه با توجه به حضور خیرین در منطقه و مساعدتهای دولتی  سرانه ورزشی در شهرستان لارستان امروز به مرز ۸۰ سانتیمتر در هر متر مربع رسیده است که درسایر شهرستانها دیگر این سرانه به مراتب کمتر است.

وی با بیان اینکه انتظار می رود در سال ۱۴۰۰ ورزش فارس ورزش برتر کشور باشد، تصریح کرد: ورزش در بخش اوز دارای پتانسیل های زیادی است که با سرمایه گذاری بر روی آن می توان به موفقیت های بسیاری دست یافت .

گفتنی است، پخش کلیپ مراحل ساخت سالن از بدو کلنگ زنی تا اتمام پروژه و معرفی اعضای هیات تنیس روی میز اوز و اهدای لوح سپاس از طرف اداره کل اداره ورزش و جوانان استان و اداره ورزش و جوانان اوز و عارف مولوی به عنوان رئیس تنیس روی میز بخش اوز به بانی خیر عبدالخالق امینی و شهردار اوز و مهندس عارف امینی مهندس ساخت پروژه که بدون دستمزد در ساخت سالن تنیس روی میز همکاری داشتند و اهدای جوایز به دکتر هاجر دانشی و پروانه امیدواری که موفق به اخذ مدرک داوری ورزش تنیس روی میز شده بودند و همچنین بازی نمادین تنیس روی میز توسط پسران و دختران تنیس باز اوز در سالن با لباس های متحدالشکل از دیگر برنامه های این مراسم بود که از سوی حاضرین مورد تشویق و تحسین قرار گرفتند.

شایان ذکر است که سالن اختصاصی تنیس روی میز اوز در ضلع شرقی سالن چندمنظوره ریاست جمهوری قرار دارد توسط عبدالخالق امینی و فرزندان شادروان حاج عبدالله امینی به نیت پدر و مادرشان حاجیه شهربانو حلاجی احداث شده است .

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۷:۴۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “جعفرپور از ساخت 3 میلیارد و 500 میلیون تومان پروژه ورزشی در بخش اوز خبر داد”

  1. شهروند اوزی گفت:

    این پروژهای ورزشی اکثرا خیرساز وتوسط مردم احداث واجرا شده است خداوند خیرشان بدهد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین