پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۱ب.ظ
::آخرین مطلب 40 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

ارسال 189 اثر به جشنواره حلی توسط روحانیون لارستان

مدیر مدرسه علمیه علی بن ابیطالب(ع) لارستان به جایگاه و رشد علمی این مدرسه اشاره و گفت: حوزه علمیه لارستان در سال گذشته ۱۸۹ اثر را به جشنواره علامه حلی…

مدیر مدرسه علمیه علی بن ابیطالب(ع) لارستان به جایگاه و رشد علمی این مدرسه اشاره و گفت: حوزه علمیه لارستان در سال گذشته ۱۸۹ اثر را به جشنواره علامه حلی ارسال کرده و از این جهت رتبه نخست استان را به خود اختصاص داده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام سید علی اکبر موسوی، صبح امروز در جمع معاونین و اساتید مدرسه علمیه علی بن ابیطالب(ع) لارستان با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب دستاوردهای ۴۰ ساله گذشته انقلاب را بیان و نقشه راه دهه پنجم انقلاب اسلامی را مشخص کرده اند.

وی با بیان اینکه علم ‍و پژوهش، یکی ازمحورهای توصیه‌شده رهبر انقلاب اسلامی به مردم خصوصاً جوانان است، افزود: ایجاد علاقه و انگیزه برای طلاب و روحانیون از جمله مسائل مهمی است که در امر تحقیق و پژوهش باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیر مدرسه علمیه علی بن ابیطالب(ع) لارستان به جایگاه و رشد علمی این مدرسه اشاره و تصریح کرد: حوزه علمیه لارستان در سال گذشته ۱۸۹ اثر را به جشنواره علامه حلی ارسال کرده و از این جهت رتبه نخست استان را به خود اختصاص داده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرکت اساتید در دوره روش تحقیق عمومی، گواهی پایان دوره از طرف مرکز آموزش های کاربردی و مهارتی حوزه های علمیه به اساتید تحویل داده شده است.

حجت الاسلام ولی پور، معاون پژوهش مدرسه علمیه در پایان گزارشی را درخصوص روند تحقیق و پژوهش مجموعه در سال جاری را بیان کرد.

 

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین