شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۳ب.ظ
::آخرین مطلب 55 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

90 اصله نهال در پارک سرداران لارستان غرس شد

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، ۹۰ اصله نهال در پارک سرداران شهر لار غرس شد. به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، بمناسبت هفته…

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، ۹۰ اصله نهال در پارک سرداران شهر لار غرس شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، بمناسبت هفته درختکاری و منابع طبیعی با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، جمعی از مسئولین، شهردار و اعضا شورای اسلامی شهر لار، یاوران شورای محله کهویه و جمعی از دانش آموزان مدارس انصاریان و اسلام زاده، ۹۰ اصله نهال در پارک سرداران شهر لار غرس شد.

در آیین این مراسم فرماندار ویژه لارستان در سخنانی اظهار کرد: همه اقشار جامعه بخصوص دانش آموزان باید به منظور حفظ و نگهداری درختان در راستای توسعه منابع طبیعی بویژه فضاهای سبز و پارک ها تلاش کنند.

حسنی کاشت نهال و حفاظت از درختان به‌عنوان منابع مهمی برای تصفیه هوا و تولید اکسیژن را ضروری دانست و افزود: بایستی شور و اشتیاق برای غرس نهال به‌ویژه در جوان‌ترها و دانش آموزان نمایان‌تر شود و همه مردم، سمن‌های محیط‌زیستی با همکاری مسؤولان، دستی در این سنت زیبا داشته باشند.

وی بر حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی تاکید کرد و گفت: حفاظت از محیط زیست و فضای سبز وظیفه ای همگانی است که همه نسبت به آن باید احساس مسوولیت کنند.

معاون استاندار فارس بر نهادینه کردن فرهنگ درختکاری در جامعه تاکید کرد و گفت: باید نسبت به توسعه فضای سبز و کاشت درختان توجه ویژه شود.

حسنی از دانش آموزان به عنوان سفیران نگهداری از فضای سبز و درختان خواست تا نسبت به ترویج این فرهنگ در خانواده همت نمایند.

فرماندار ویژه لارستان بر توسعه سرانه فضای سبز در سطح شهرستان تاکید کرد وگفت: با همکاری و مشارکت مردم می توان سرانه فضای سبز را در این شهرستان افزایش داد.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۷:۳۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “90 اصله نهال در پارک سرداران لارستان غرس شد”

  1. ناشناس گفت:

    پارک سرداران کجاست!؟؟؟

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین