جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۸ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

انقلاب تحول سلامت در لارستان

نشست يك روزه اصحاب رسانه با برخي از نمايندگان خيرين و بعضي مسئولين دانشكده علوم پزشكي از سوي بنياد نيك انديشان هاشمي در تالار درمانگاه فوق تخصصي هاشمي واقع در…

نشست يك روزه اصحاب رسانه با برخي از نمايندگان خيرين و بعضي مسئولين دانشكده علوم پزشكي از سوي بنياد نيك انديشان هاشمي در تالار درمانگاه فوق تخصصي هاشمي واقع در بيمارستان امام رضا (ع) برگزار شد. در این نشست پس از صحبتهاي مسئولين و نماينده خيرين، از نقاط مختلف در حال ساخت درمانگاه و بيمارستان بازديد به عمل آمد كه شايسته است به همه دست اندركاران خدا قوت گفت و براي موفقيت همه آنان دعا كرد. انصافاً كاري، كارستان در حال انجام است كه اگر جمعي ديگر از خيرين همت كنند و به اين عزيزان بپيوندند هم كارها سرعت مييابد و هم نقايص سريعتر مرتفع ميشود.

بديهي است گام اوليه خيرين براي اخذ گامهاي بعدي دولتيان ضرورت دارد و فعاليتهاي خيرين محترم و دست اندركاران وسيله اي براي تسريع و گسترش فعاليتها و كارآفريني در حوزه سامت و راهگشاي مسئولين در اين حوزه ميباشد.

سزاوار است برخي افراد كه زبانشان گويا و قلمشان نافذ و بيانشان موثر است زحمت بكشند از نزديك فعاليتها را ببينند و ديگر عزيزان خيّر را ترغيب كنند كه در كارهاي متنوع اجتماعي وارد شده و از دولتيان نيز بخواهند در پيشبرد و توسعه كارها اقدامات لازم مبذول دارند.

سردبیر

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۸:۰۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “انقلاب تحول سلامت در لارستان”

  1. از طرف خيران لارستاني گفت:

    با توجه به وضعيت ويژه لارستان و خنج در عرصه ساخت و توسعه فضاي درماني و بهداشتي منطقه ضروريست مسوولين و مديران علوم پزشکي لارستان و کشور ،در ارتقاي دانشکده به دانشگاه علوم پزشکي لارستان همت گمارند ،تا چند وقت قبل اعلام شد که ارتقاي دانشکده به دانشگاه به کل منتفي شده است ،اما ديديم که دانشکده علوم پزشکي ايرانشهر به دانشگاه ارتقا پيدا کرد و اين در حاليست که فضاي بهداشتي و درماني ايرانشهر نصف لارستان و خنج هم نيست

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین